Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: kahanna w Grudzień 11, 2017, 13:39:49

Tytuł: Błąd importu sprzedaży
Wiadomość wysłana przez: kahanna w Grudzień 11, 2017, 13:39:49
Witam,
sprawa prosta, ale nie rozumiem :)

od lat robiony jest import między Subiekt GT a Rewizor GT

komunikat błędu importu:
Problem przy automatycznym nadawaniu analityki(jeden z rachunków bankowych nie ma przypisanej nazwy)


i tu nie rozumiem, gdyż są to odbiorcy osoby fizyczne, które nie maja definiowanych  banków - prośba o podpowiedź.

Tytuł: Odp: Błąd importu sprzedaży
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Grudzień 11, 2017, 14:29:35
Witam,
sprawa prosta, ale nie rozumiem :)

od lat robiony jest import między Subiekt GT a Rewizor GT

komunikat błędu importu:
Problem przy automatycznym nadawaniu analityki(jeden z rachunków bankowych nie ma przypisanej nazwy)


i tu nie rozumiem, gdyż są to odbiorcy osoby fizyczne, które nie maja definiowanych  banków - prośba o podpowiedź.
Jeśli to są odbiorcy fizyczni, to na paragonach nie ma ich danych i nie ma numeru konta. Więc to nie odbiorcy, chyba, że wystawiacie paragony imienne z platnoscią przelewem i oni pojawiają się w kartotece. Tyle, że w GT nie da się zapisać banku bez jego nazwy.
Ewentualnie czy nie jest to zaciągane ze sklepu internetowego, gdzie jest nieprawidłowo zdefiniowany numer rachunku a import jest bezpośrednio do bazy?

Tytuł: Odp: Błąd importu sprzedaży
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 11, 2017, 14:42:55
brak 3 informacji:
- czy Subiekt i Rewizor pracują na wspólnej bazie danych?
- jak są tworzone dokumenty (ręcznie czy jakimś rozwiązaniem dodatkowym)?
- jak wygląda schemat importu?