Autor Wątek: Błąd Rewizora - niemożność wygenerowania JPK_VAT7M  (Przeczytany 4422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anna_zetka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.64 SP1 HF
Błąd Rewizora - niemożność wygenerowania JPK_VAT7M
« dnia: Listopad 23, 2020, 12:24:21 »
Dzień dobry,

pisze po raz pierwszy, zawsze sobie jakoś radziłam. W tej chwili jest 23 listopada, a ja jestem w czarnej de, bo nie mogę uzgodnić sprzedaży - proces ten trwa u mnie około 2 dni roboczych.

Dopiero 18 listopada otrzymałam nakładkę od dostawcy programu sprzedażowego (nie Subiekt - inny branżowy) w zakresie importu faktur sprzedaży do Rewizora. Od czwartku walczę z Rewizorem, ciągle wyrzuca mi błędy - najpierw nie mogłam wyfiltrować ewidencji według potrzebnych mi parametrów (NIP, nazwa, kwota), później ewidencja za 10/2020 mi "znikała" pomimo paru tysięcy zapisów, teraz ewidencję mam, ale nie mam podglądu na wydruku i nie generuje się JPK_V7M. Zrobiłam zgłoszenia do INSERTA, ale nie wiem kiedy ktokolwiek odpowie.
Baza klienta została przeinstalowana przez informatyka na nowo. Mam 6 podmiotów, ale tylko w jednym - największym dzieją się takie cyrki. Podmiot jest spory - cała baza ma ponad 300.000 zapisów.

Proszę o pomoc.  :'(

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd Rewizora - niemożność wygenerowania JPK_VAT7M
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 23, 2020, 17:40:22 »
Zrobiłam zgłoszenia do INSERTA, ale nie wiem kiedy ktokolwiek odpowie.

Powinno być wiadomym, że InsERT oferuje wsparcie tylko i wyłącznie w formie usługi teleKonsultanta, należy ją dodatkowo wykupić, oferuje tylko konsultacje przez telefon.

Baza klienta została przeinstalowana przez informatyka na nowo.

Niestety nie wiem co to oznacza stwierdzenie "przeinstalowanie bazy danych", przeinstalowuje się programy, a nie bazy danych. Nie rozumiem też dlaczego korzystasz z usług kogoś, kto za założenia nie wie co robi - nie zna się na serwisie programów Insertu.

Mam 6 podmiotów, ale tylko w jednym - największym dzieją się takie cyrki. Podmiot jest spory - cała baza ma ponad 300.000 zapisów.

Taka liczna nic nie znaczy - nie wiadomo, czy baza pracuje od początku tego roku, czy od 10 lat... Dla statystyk zajrzałem do bazy jednego z klientów:
 - dekretów w roku 2020: 405 237
 - zapisów / pozycji dekretów w roku 2020: 2 006 670

 - dekretów w roku 2019: 402 248
 - zapisów / pozycji dekretów w roku 2019: 2 117 702

 - dekretów do roku 2016 (księgowość była odcinana): 1 685 354
 - zapisów / pozycji dekretów od roku 2016: 8 129 502

pisze po raz pierwszy, zawsze sobie jakoś radziłam.
...
Dopiero 18 listopada otrzymałam nakładkę od dostawcy programu sprzedażowego (nie Subiekt - inny branżowy) w zakresie importu faktur sprzedaży do Rewizora. Od czwartku walczę z Rewizorem, ciągle wyrzuca mi błędy - najpierw nie mogłam wyfiltrować ewidencji według potrzebnych mi parametrów (NIP, nazwa, kwota), później ewidencja za 10/2020 mi "znikała" pomimo paru tysięcy zapisów, teraz ewidencję mam, ale nie mam podglądu na wydruku i nie generuje się JPK_V7M.
...
Proszę o pomoc.  :'(

Niestety to bardzo ogólne opisy problemów, nie są tematy na forum, należałoby się przyjrzeć problemowi osobiście (praca zdalna), może ktoś z kolegów znajdzie chwilę i pomoże jeśli będziesz zainteresowana (usługa płatna), ale jak sama zauważyłaś jest 23 i mamy mnóstwo zgłoszeń od naszych klientów.

Na przyszłość - polecam traktować współpracę z serwisantem jak ubezpieczenie - na co dzień się z niego nie korzysta, ale jeśli będzie taka potrzeba to mam zapewnioną pomoc i nie ma sytuacji typu:
W tej chwili jest 23 listopada, a ja jestem w czarnej de,
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd Rewizora - niemożność wygenerowania JPK_VAT7M
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 23, 2020, 17:40:22 »