Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: Joanna_P w Luty 11, 2016, 12:13:05

Tytuł: Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
Wiadomość wysłana przez: Joanna_P w Luty 11, 2016, 12:13:05
Od rana próbuje się dodzwonić na infolinie Inserta. Z rana przy wbiciu się w kolejkę byłam 14, po 40 minutach oczekiwania byłam 10. Na tym moja cierpliwość się skończyła. Teraz próbuje jeszcze raz dzwonić i po wbiciu się w kolejkę jestem 26 !!!

Ile osób to obsługuję? Jedna na 30 000 użytkowników?

Szkoda że abonamenty są takie wysokie a program taki nafaszerowany błędami.

Tytuł: Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
Wiadomość wysłana przez: candy w Luty 11, 2016, 12:40:58
To już wiesz że to nie ma sensu. Zacznij współpracę ze sprawdzonym serwisantem i nie trać czasu na infolinię.
Tytuł: Odp: Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 11, 2016, 12:42:52
Od rana próbuje się dodzwonić na infolinie Inserta. Z rana przy wbiciu się w kolejkę byłam 14, po 40 minutach oczekiwania byłam 10. Na tym moja cierpliwość się skończyła. Teraz próbuje jeszcze raz dzwonić i po wbiciu się w kolejkę jestem 26 !!!

Ile osób to obsługuję? Jedna na 30 000 użytkowników?

Poczytaj i postaraj się wyciągnąć poprawne wnioski: http://www.forumsubiekta.pl/rewizor/sprobuj-sie-dodzwonic-do-telekonsultanta-w-firmie-insert-a-trafi-cie-szlag/ (http://www.forumsubiekta.pl/rewizor/sprobuj-sie-dodzwonic-do-telekonsultanta-w-firmie-insert-a-trafi-cie-szlag/)

Szkoda że abonamenty są takie wysokie

Podaj jakieś przykłady, jeśli znajdziesz program równie dobry i tańszy to warto pomyśleć o zmianie.

a program taki nafaszerowany błędami.

Postaraj się o minimum obiektywizmu... Błędy zdarzają się we wszystkich programach, a nie tylko Insertu i jest to w pełni normalne, zwrócić uwagę należy na to w jaki sposób te błędy są poprawiane i tutaj w mojej ocenie jest bardzo dobrze. Programy nie są idealne, każdy ma swoje wady i zalety, ale to nie producent zmusza do używania swoich programów tylko to użytkownicy wybierają oprogramowanie z którego "chcą" korzystać.

Ponadto wiele błędów nie jest błędami programu, lecz błędami użytkowników wynikających z braku umiejętnościami posługiwania się programem, a te z kolei wynikają z pozornych oszczędności na wdrożeniach i szkoleniach oraz pomocy wykwalifikowanych serwisantów (jak wszędzie niekompetentni również się zdarzają).