Autor Wątek: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?  (Przeczytany 7136 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ewa287

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT 1.37
Nie mogę usunąć rozrachunku , wyskakuje komunikat że rozrachunek rozliczony , a  jego historia rozliczenia jest pusta , jest jakiś sposób na to?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2018, 18:18:35 »
Na tak postawione pytanie można tylko odpowiedzieć tak - na pewno jest.
Daniel, Białystok.

Offline ewa287

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT 1.37
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2018, 07:29:32 »
W takim razie jaki sposób? Chciałabym usunąć rozrachunek ale nie pozwala, komunikat " rozrachunek rozliczony" a kiedy wejdę w historie rozliczenia to jest pusta... nie wiem z której strony to ugryźć. 

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 22, 2018, 07:44:14 »
od strony serwisanta/wdrożeniowca

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 22, 2018, 10:48:03 »
No i my nie wiemy, gdyż nic nowego nie dodałaś do opisu problemu, ale takie zachowanie programu to raczej temat dla dobrego serwisanta.
Daniel, Białystok.

Offline ewa287

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT 1.37
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 22, 2018, 11:25:43 »
tylko, że właśnie serwisant  sobie nie radzi z tym :(

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2018, 11:33:53 »
tylko, że właśnie serwisant  sobie nie radzi z tym :(
Bo "serwisant" niekoniecznie znaczy "dobry serwisant"

Jeżeli sytuacja wygląda dokładnie tak jak opisałeś, to to zdecydowanie nie jest dobry serwisant.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline magdaa

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rewizor GT
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 30, 2022, 16:02:22 »
Przy wprowadzaniu płatności trzeba zaznaczyć "wolna spłata". Jeśli już zadekretowany to wycofać z dekretacji i poprawić. Lub usunąć i wprowadzić ją jeszcze raz.
Wiem, że post jest stary ale może ktoś szuka odpowiedzi  :)
Odpowiedź, że serwisant sobie poradzi jest mało przydatna a grupa jest po żeby sobie pomagać. Serwisanci i pracownicy IT są różni i niestety bardzo oporni w pomocy przy takich "drobnych" sprawach.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 30, 2022, 17:22:05 »
Przy wprowadzaniu płatności trzeba zaznaczyć "wolna spłata". Jeśli już zadekretowany to wycofać z dekretacji i poprawić. Lub usunąć i wprowadzić ją jeszcze raz.

Gdzie niby pojawiła się informacja, że rozrachunek pochodzi z dokumentu finansowego (kasa/bank). Może pochodzi z przeniesienia danych i nie ma dokumentu źródłowego, może został utworzony przez dekret ?

Wiem, że post jest stary ale może ktoś szuka odpowiedzi  :)

Na jakie pytania odpowiadasz ? ;)

Odpowiedź, że serwisant sobie poradzi jest mało przydatna...

Moje doświadczenie na forum i zawodowe pokazuje, że jest przydatna - niestety większość użytkowników niewłaściwie wybiera dostawców programów oraz wdrożeniowców czy serwisantów, czego liczne przykłady i konsekwencje są opisywane na forum, włącznie z tym wątkiem...

Ponadto w tym wątku został poruszony problem, który jest raczej wynikiem błędu programu, więc z założenia użytkownik od strony programu nie będzie w stanie go rozwiązać. No chyba, że potrafisz powtórzyć problem opisywany w tym wątku ?

...a grupa jest po żeby sobie pomagać.

Zgadzam się tylko dlaczego użytkownicy tej grupy - włącznie z Tobą - tego nie robią ?

Serwisanci i pracownicy IT są różni i niestety bardzo oporni w pomocy przy takich "drobnych" sprawach.

Przez analogię - to że trafiłaś na 3 mechaników samochodowych, którzy nie naprawili Ci auta, nie oznacza, że wszyscy tacy są... Jak wyżej - niestety wiele osób korzysta ze wsparcia osób, które nie mają odpowiednich kompetencji, a później opisują swoje błędne wnioski...

Chcesz dowiedzieć się więcej, to zapraszam do bezpośredniego kontaktu (ja w odróżnieniu od Ciebie nie jestem anonimowy na forum). 
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 30, 2022, 17:22:05 »