Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: ewa287 w Styczeń 19, 2018, 08:37:21
-
Nie mogę usunąć rozrachunku , wyskakuje komunikat że rozrachunek rozliczony , a jego historia rozliczenia jest pusta , jest jakiś sposób na to?
-
Na tak postawione pytanie można tylko odpowiedzieć tak - na pewno jest.
-
W takim razie jaki sposób? Chciałabym usunąć rozrachunek ale nie pozwala, komunikat " rozrachunek rozliczony" a kiedy wejdę w historie rozliczenia to jest pusta... nie wiem z której strony to ugryźć.
-
od strony serwisanta/wdrożeniowca
-
No i my nie wiemy, gdyż nic nowego nie dodałaś do opisu problemu, ale takie zachowanie programu to raczej temat dla dobrego serwisanta.
-
tylko, że właśnie serwisant sobie nie radzi z tym :(
-
tylko, że właśnie serwisant sobie nie radzi z tym :(
Bo "serwisant" niekoniecznie znaczy "dobry serwisant"
Jeżeli sytuacja wygląda dokładnie tak jak opisałeś, to to zdecydowanie nie jest dobry serwisant.
-
Przy wprowadzaniu płatności trzeba zaznaczyć "wolna spłata". Jeśli już zadekretowany to wycofać z dekretacji i poprawić. Lub usunąć i wprowadzić ją jeszcze raz.
Wiem, że post jest stary ale może ktoś szuka odpowiedzi :)
Odpowiedź, że serwisant sobie poradzi jest mało przydatna a grupa jest po żeby sobie pomagać. Serwisanci i pracownicy IT są różni i niestety bardzo oporni w pomocy przy takich "drobnych" sprawach.
-
Przy wprowadzaniu płatności trzeba zaznaczyć "wolna spłata". Jeśli już zadekretowany to wycofać z dekretacji i poprawić. Lub usunąć i wprowadzić ją jeszcze raz.
Gdzie niby pojawiła się informacja, że rozrachunek pochodzi z dokumentu finansowego (kasa/bank). Może pochodzi z przeniesienia danych i nie ma dokumentu źródłowego, może został utworzony przez dekret ?
Wiem, że post jest stary ale może ktoś szuka odpowiedzi :)
Na jakie pytania odpowiadasz ? ;)
Odpowiedź, że serwisant sobie poradzi jest mało przydatna...
Moje doświadczenie na forum i zawodowe pokazuje, że jest przydatna - niestety większość użytkowników niewłaściwie wybiera dostawców programów oraz wdrożeniowców czy serwisantów, czego liczne przykłady i konsekwencje są opisywane na forum, włącznie z tym wątkiem...
Ponadto w tym wątku został poruszony problem, który jest raczej wynikiem błędu programu, więc z założenia użytkownik od strony programu nie będzie w stanie go rozwiązać. No chyba, że potrafisz powtórzyć problem opisywany w tym wątku ?
...a grupa jest po żeby sobie pomagać.
Zgadzam się tylko dlaczego użytkownicy tej grupy - włącznie z Tobą - tego nie robią ?
Serwisanci i pracownicy IT są różni i niestety bardzo oporni w pomocy przy takich "drobnych" sprawach.
Przez analogię - to że trafiłaś na 3 mechaników samochodowych, którzy nie naprawili Ci auta, nie oznacza, że wszyscy tacy są... Jak wyżej - niestety wiele osób korzysta ze wsparcia osób, które nie mają odpowiednich kompetencji, a później opisują swoje błędne wnioski...
Chcesz dowiedzieć się więcej, to zapraszam do bezpośredniego kontaktu (ja w odróżnieniu od Ciebie nie jestem anonimowy na forum).