Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: ewa287 w Styczeń 19, 2018, 08:37:21

Tytuł: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: ewa287 w Styczeń 19, 2018, 08:37:21
Nie mogę usunąć rozrachunku , wyskakuje komunikat że rozrachunek rozliczony , a  jego historia rozliczenia jest pusta , jest jakiś sposób na to?
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 19, 2018, 18:18:35
Na tak postawione pytanie można tylko odpowiedzieć tak - na pewno jest.
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: ewa287 w Styczeń 22, 2018, 07:29:32
W takim razie jaki sposób? Chciałabym usunąć rozrachunek ale nie pozwala, komunikat " rozrachunek rozliczony" a kiedy wejdę w historie rozliczenia to jest pusta... nie wiem z której strony to ugryźć. 
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Styczeń 22, 2018, 07:44:14
od strony serwisanta/wdrożeniowca
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 22, 2018, 10:48:03
No i my nie wiemy, gdyż nic nowego nie dodałaś do opisu problemu, ale takie zachowanie programu to raczej temat dla dobrego serwisanta.
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: ewa287 w Styczeń 22, 2018, 11:25:43
tylko, że właśnie serwisant  sobie nie radzi z tym :(
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: candy w Styczeń 22, 2018, 11:33:53
tylko, że właśnie serwisant  sobie nie radzi z tym :(
Bo "serwisant" niekoniecznie znaczy "dobry serwisant"

Jeżeli sytuacja wygląda dokładnie tak jak opisałeś, to to zdecydowanie nie jest dobry serwisant.
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: magdaa w Grudzień 30, 2022, 16:02:22
Przy wprowadzaniu płatności trzeba zaznaczyć "wolna spłata". Jeśli już zadekretowany to wycofać z dekretacji i poprawić. Lub usunąć i wprowadzić ją jeszcze raz.
Wiem, że post jest stary ale może ktoś szuka odpowiedzi  :)
Odpowiedź, że serwisant sobie poradzi jest mało przydatna a grupa jest po żeby sobie pomagać. Serwisanci i pracownicy IT są różni i niestety bardzo oporni w pomocy przy takich "drobnych" sprawach.
Tytuł: Odp: Brak możliwości usunięcia rozrachunku gdy historia rozliczenia pusta ?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 30, 2022, 17:22:05
Przy wprowadzaniu płatności trzeba zaznaczyć "wolna spłata". Jeśli już zadekretowany to wycofać z dekretacji i poprawić. Lub usunąć i wprowadzić ją jeszcze raz.

Gdzie niby pojawiła się informacja, że rozrachunek pochodzi z dokumentu finansowego (kasa/bank). Może pochodzi z przeniesienia danych i nie ma dokumentu źródłowego, może został utworzony przez dekret ?

Wiem, że post jest stary ale może ktoś szuka odpowiedzi  :)

Na jakie pytania odpowiadasz ? ;)

Odpowiedź, że serwisant sobie poradzi jest mało przydatna...

Moje doświadczenie na forum i zawodowe pokazuje, że jest przydatna - niestety większość użytkowników niewłaściwie wybiera dostawców programów oraz wdrożeniowców czy serwisantów, czego liczne przykłady i konsekwencje są opisywane na forum, włącznie z tym wątkiem...

Ponadto w tym wątku został poruszony problem, który jest raczej wynikiem błędu programu, więc z założenia użytkownik od strony programu nie będzie w stanie go rozwiązać. No chyba, że potrafisz powtórzyć problem opisywany w tym wątku ?

...a grupa jest po żeby sobie pomagać.

Zgadzam się tylko dlaczego użytkownicy tej grupy - włącznie z Tobą - tego nie robią ?

Serwisanci i pracownicy IT są różni i niestety bardzo oporni w pomocy przy takich "drobnych" sprawach.

Przez analogię - to że trafiłaś na 3 mechaników samochodowych, którzy nie naprawili Ci auta, nie oznacza, że wszyscy tacy są... Jak wyżej - niestety wiele osób korzysta ze wsparcia osób, które nie mają odpowiednich kompetencji, a później opisują swoje błędne wnioski...

Chcesz dowiedzieć się więcej, to zapraszam do bezpośredniego kontaktu (ja w odróżnieniu od Ciebie nie jestem anonimowy na forum).