Powiedz o nas znajomym ;-) www.forumsubiekta.pl
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tryb wprowadzania rozrachunków w polu tym określa się, w jaki sposób program ma zachowywać się podczas tworzenia zapisu na koncie rozrachunkowym.Dostępne są następujące tryby wprowadzania rozrachunków:utwórz - utworzenie nowego rozrachunku na podstawie zapisu na koncie i wyświetlenie go do edycji utwórz w tle - utworzenie nowego rozrachunku na podstawie zapisu na koncie w tle (z możliwością jego późniejszej edycji) podłącz, umożliwiaj tworzenie - wyświetlenie listy istniejących rozrachunków w celu podłączenia rozrachunku do zapisu na koncie oraz umożliwienie utworzenia nowego rozrachunku na podstawie zapisu na koncie w przypadku, gdy użytkownik rezygnuje z podłączenia rozrachunku; w sytuacji, gdy nie istnieją rozrachunki możliwe do podłączenia następuje automatyczne przejście do trybu tworzenia rozrachunku (bez wyświetlania listy) podłącz - wyświetlenie listy istniejących rozrachunków w celu podłączenia rozrachunku do zapisu na koncie (bez możliwości utworzenia nowego rozrachunku na podstawie zapisu na koncie). Parametr ten odnosi się tylko do nowych zapisów na kontach rozrachunkowych (nie dotyczy poprawy zapisu na koncie rozrachunkowym). W trakcie tzw. dekretacji kontekstowej oraz podczas importu dokumentów tryb wprowadzania rozrachunków ustawiany jest automatycznie (w przypadku, gdy źródłem danych jest podmiot dla dokumentów handlowych, dokumentów kasowych, operacji bankowych oraz dokumentów kompensacyjnych ustawiany jest tryb podłącz, umożliwiaj tworzenie; w pozostałych przypadkach ustawiany jest tryb utwórz). W trakcie dekretacji dokumentów istnieje możliwość zmiany domyślnego trybu wprowadzania rozrachunków (jest on zapamiętywany podczas zapisu dekretu).