Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: jagoda1555 w Kwiecień 18, 2015, 16:58:40

Tytuł: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: jagoda1555 w Kwiecień 18, 2015, 16:58:40
Witam, mam problem z eksportowaniem dokumentów z Rewizora, gdy chcę eksportować jakiś dokument wyskakuje mi powiadomienie "Eksport zakończony niepowodzeniem. Problem może powodować użycie w wzorcu wydruku czcionki Times New Roman. Proszę zmienić wzorzec wydruku i spróbować ponownie". Nie wiem jak zmienić wzorzec wydruku. Posiadam oprogramowanie Windows 8.1.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 18, 2015, 23:50:57
Zacznij od uaktualnienia programu do najnowszej wersji.
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: jagoda1555 w Kwiecień 20, 2015, 17:18:53
Ulepszenie nie poskutkowało.
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 20, 2015, 19:24:44
Byc moze to to - problem powoduje czcionka Times New Roman użyta we wzorcu (dotyczy zarówno stopki raportu i strony, strony adresowej, nagłówków i zawartości, tytułu i podtytułu oraz danych o firmach).
 Rozwiązaniem tymczasowym jest poprawa wzorców i użycie innej czcionki.
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: jagoda1555 w Kwiecień 22, 2015, 20:50:06
Poprawiałam już czcionkę we wszystkich możliwych miejscach, powielałam wydruki, modyfikowałam je (również próbowałam eksportu już ze zmodyfikowanych wzorców wydruku) i nic nie poskutkowało, nadal wyskakuje komunikat, że eksport zakończył się niepowodzeniem. Obecnie wersja programu to 1.37 SP6.
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: PajDziku w Grudzień 10, 2015, 14:17:10
Udało się komuś rozwiązać ten problem? Dziś przydarzyło mi się to samo, z tym, że w subiekcie i nie na 1 maszynie a na 2óch.
Na obu jest system Windows 8.1 i na obu ten sam błąd co u autora wątku. Wersja Subiekta 1.39 HF2
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 10, 2015, 14:32:57
Tak, kilka razy: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-generowaniem-pdf-eksport/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-generowaniem-pdf-eksport/).
Tytuł: Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
Wiadomość wysłana przez: przemek w Grudzień 10, 2015, 14:54:52
Witam,
Ja miałem dziś ten problem. Odinstaluj aktualizację microsoftu KB3102429, uruchom ponownie komputer i będzie ok.