Dlatego robię wszystko na testowej kopii podmiotu. Próbowałem znaleźć w okolicach serwisanta, który by wszystko ustawił oraz wytłumaczył, ale niestety albo firmy się nie odzywały albo zajmują się tylko sprzedażą...
Przeanalizowałem standardowy schemat importu, przetestowałem i wszystko zrozumiałem i działa dekretacja, także dzięki za pomoc. Potrzebował, bym jeszcze rady, w jaki sposób poprawnie zrobić i jak się to zazwyczaj w takich sytuacjach robi, aby nie tworzyło nowych kont analitycznych dla każdego kontrahenta.
Wymyśliłem, że można to zrobić tak:
Mam dokumenty sprzedaży do transakcji PayPal
Mam kontrahenta PayPal z oznaczeniem "Centrum autoryzacji kart płatnicznych", na którego robiona jest cesja płatności dokumentu.
Mam stworzona instytucję PayPal z kontem analitycznym
Tworzę schemat importu, na podstawie schematu standardowego, który księguje "Wartość do zapłaty" jako kwota Wn i "kwota zapłacona kartą" na Kwota Ma na instytucję PayPal (konto analityczne), zamiast ustawienia "nabywca na dokumencie"
zwykle wszystkie formy płatności obsługuje się na jednym schemacie importu.
Tylko moje rozumowanie, powoduje, że musiał bym utworzyć tyle schematów ile form płatności.