Testuję działanie nowej funkcjonalności E-kontrole podatkowe. Problem pojawia sie przy tworzeniu pliku dotyczącego Ksiąg rachunkowych. System nie utworzy pliku, gdy dokumenty z danego miesiąca nie zostaną zaksięgowane. W systemie jest to proces nieodwracalny. Z tego co wiem, to w biurach rachunkowych nie są zamykane ani miesiące ani lata (właśnie ze względu na tą uciążliwosć). Czy można ten problem obejść w inny sposób nie księgując dokumentów? Rozwiązaniem byłaby możliwość odksięgowania dokumentów przez Administartora systemu (Szef).
Mam jeszcze drugi problem dotyczący pliku Wyciąg bankowy. W naszym przypadku wszystkie operacje dotyczące wyciągów bankowych wykonywane są w module Operacje bankowe. W celu wygenerowania pliku Wyciąg bankowy w E-kontrole podatkowe należy zatwierdzić wyciągi bankowe tylko, że ja korzystam z Operacji bankowych a w systemie nie ma możliwości przerzucania operacji z Operacji bankowych do Wyciągów bankowych i odwrotnie. Jak poradzić sobie z tym problemem?