Witam Was,
wprowadzam fakturę, która dotyczy przypadku szczególnego związanego z odliczeniem Vat. Wprowadzanie rozpoczynam w module dekretacja i księgowanie, przechodzę do zakładki Vat i zaznaczam przypadek szczególny. Następnie wpisuje kwotę netto np. 100 zł i program automatycznie rozbija kwotę na 23% ( 50 zł netto ) i NPO ( 50 zł netto ).
Następnie przechodzę do zakładki dekret i wpisuje:
123,00 2xx
221-23 11,50
4xx 111,50
Jednak przy wyjściu z dekretu program wyświetla komunikat: Suma zapisów na konta powiązane z vat, różna od kwoty na dokumencie vat.
Czy powinienem wprowadzić:
123,00 2xx
221-23 23,00
4xx 100,00
A potem na podstawie rejestru przeksięgować w PK z 221 na 4xx 50% związanych z eksploatacją ?
Czy ingorować komunikat z pierwszej wersji wprowadzenia ?