Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: Every_man w Maj 19, 2016, 14:56:35
-
Witam Was,
chciałbym wprowadzić możliwość płatności za faktury zakupowe z któregoś z w/w systemów. Aktualnie faktury wprowadzane są bezpośrednio do Rewizora ale bazy są wzajemnie połączone. Czy orientujecie się od czego powinienem zacząć, czy są jakieś specjalne nakładki, które zarządzają płatnościami ? Próbowałem coś poszukać w internecie ale nie udało mi się za dużo znaleźć jak wygląda procedura wdrażania takiego rozwiązania.
-
Wszystko jest dostępne w standardzie:
- rozrachunkowe konta "Rozrachunki z dostawcami" (należy oznaczyć jako rozrachunkowe przy tworzeniu planu kont), na których zapisy tworzą zobowiązania widoczne w modułach rozrachunkowych
- moduł "Operacje bankowe" do ewidencjowania wpłat bankowych, które mogą być rozrachunkowe i mogą rozliczać zobowiązania
- moduł "Kasa" do ewidencjonowania wypłat gotówkowych, które mogą być rozrachunkowe i mogą rozliczać zobowiązania
- modły rozrachunkowe do przeglądania i rozliczania rozrachunków
Co robiłeś do tej pory z rozrachunkami ?
-
Chodzi mi o faktury płatne przelewem, wprowadzam je poprzez Rewizora na konto 210-Rozrach. z dostawcami, które utworzone jest jako rozrachunkowe. W subiekcie/rewizorze w module rozrachunków widoczny jest wprowadzony rozrachunek. Nie wiem jak wysłać z modułu rozrachunków płatność do systemu bankowego.
-
Najzwyczajniej w świecie należy rozliczyć te zobowiązanie przelewem w wyniku czego utworzy się wypłata bankową, którą to ze wspominanego już modułu "Operacja bankowe" można wysłać do homebankingu, czyli utworzyć plik z paczką przelewów, który to można wczytać do systemu bankowego (jeśli bank posiada taką funkcjonalność i posiadamy w programie obsługę tego formatu).
-
Dzięki bardzo za informację, a co w wypadku jeśli chciałbym zrobić przelewy przelew dla 3 kontrahentów. Korzystając z menu rozrachunków wg. dokumentów, zaznaczam te 3 przelewy, daje Rozlicz zbiorczo ( rozlicz nie jest aktywne ) i rozlicza mi tylko przelew dla 1 z kontrahentów na liście.
-
Ta funkcja rozlicza tylko rozrachunki wybranego kontrahent, w przypadku zaznaczenia wielu jest to pierwszy z listy zaznacoznych. Na opisywaną potrzebę należy skorzystać z "główne menu->Operacje->Operacje zbiorcze->Rozlicz wybrane rozrachunki" lub rozliczyć rozrachunki każdego kontrahenta oddzielnie.
-
Dziękuje Ci bardzo za porady.