Autor Wątek: Nie można odnaleźć pozycji dekretu  (Przeczytany 2785 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline monbu

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT 1.42 HF1
Nie można odnaleźć pozycji dekretu
« dnia: Luty 12, 2018, 23:19:08 »
Przenosiłam bilans zamknięcia z poprzedniego roku. Wyskoczył mi błąd przy kontach "rozrachunki z dostawcami". Komunikat błędu to: "Nie można odnaleźć pozycji dekretu". Co to oznacza?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Nie można odnaleźć pozycji dekretu
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2018, 20:38:48 »
Przenosiłam bilans zamknięcia z poprzedniego roku. Wyskoczył mi błąd przy kontach "rozrachunki z dostawcami". Komunikat błędu to: "Nie można odnaleźć pozycji dekretu". Co to oznacza?
Że brakuje Ci takiego konta. Plan w nowym roku masz identyczny jak w starym i prawidłowo podpięte kartoteki?

Offline joanna107

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.46
Odp: Nie można odnaleźć pozycji dekretu
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 15, 2018, 13:44:06 »
Dzień dobry. Ja mam dokładnie taki sam problem. Przenosiłam bilans zamknięcia z poprzedniego roku. Wyskoczył mi błąd przy kontach "rozrachunki z odbiorcami" tzn. "Nie można odnaleźć pozycji dekretu". Co to oznacza? Ponieważ plan w nowym roku jest taki sam jak w starym, a Ci kontrachenci są w mojej firmie już od lat. W nowym roku mam te konto. Moja wersja rewiora 1.50 sp 1

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie można odnaleźć pozycji dekretu
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 15, 2018, 13:44:06 »