Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: karuzelok w Październik 10, 2018, 12:24:42
-
Witam,
po wprowadzeniu pracownika do kartoteki pracowniczej i nadania mu nr analityki konto pracownika nie pojawia się w planie kont. Ten problem występuje tylko w jednym podmiocie - w innych z automatu pracownicy pojawiają się na koncie rozrachunkowym i kosztowym, czy wiecie co jest nie tak. Proszę o radę.
-
A konto jest na pewno kartotekowe?
-
Tak, jest to konto do rozliczenia wynagrodzeń z pracownikiem.
-
Tak, jest to konto do rozliczenia wynagrodzeń z pracownikiem.
Nie ma znaczenia do czego służy to konto. Pytanie było czy pod to konto jest podpięta kartoteka pracowników, czy też dodawane są resznie poszczególne analityki.
Nie znam przypasku, żeby na koncie z podpiętą kartoteką nie pojawiło się analityka nowego pracownika nawet nadana mu ręcznie.
Można to ominąć i nie nadawać mu analityki, anatomiast w Rewizorze ustawić, zeby automatycznie uzupełniał.
-
Obrazowo - czy jest to zaznaczone na czerwono?
-
Tak
-
Pod pracowników podpięta jest kartoteka. Po wprowadzeniu pracownika do kartoteki zostaje mu nadany nr analityki. Natomiast podczas dekretacji program nie znajduje tego konta - nie ma go również w planie kont. Jak pisalem na poczatku problem ten wystepuje jedynie w jednym podmiocie w pozostalych jest ok. Czy może są w rewizorze jakieś ustawienia dot. kartotek moze to tam jest cos ustawilne, że po wprowadzeniu danych do kartoteki niewidać konta w planie kont.
-
Nie, niczego takiego nie ma.
Dla pewności upewnij się że Twoje "TAK" nie dotyczy innego roku obrotowego.
Wbrew pozorom to dość częste że szukamy nie w tym roku co trzeba.
Jeśli rok jest właściwy to jestem prawie pewien że żadnej porady przez forum nie da się udzielić i trzeba by się przyjrzeć temu co się dzieje w bazie.
-
Dziękuje za szybkie odp. obecnie nie mam dostępu do programu. W poniedzialek przyjrzę sie jeszcze temu problemowi pod kątem wskazanego problemu i poinformuję o rezultatach. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
-
Niestety nie udało się rozwiązać problemu kartoteka jest podłączona w prawidłowym roku, a dalej po dodaniu konta do kartoteki nie widać go w planie kont :(.
-
A możesz pokazać ten kawałek planu kont, który pokazywał @Birds? Oczywiście bez nazwisk, ale tak, żeby było widać analityki.
-
Przesyłam screen z kontami, które podpięta jest kartoteka z pracownikami - jak będzie potrzeba szerszego obrazu strony to dajcie znać.
-
Czy do tych kont nie jest czasem podłączona kartoteka filtrowana? Jeżeli tak to może po prostu pracownik nie spełnia warunków filtru (nie wybrana grupa lub cecha)?
-
Tak, jest podłączona kartoteka filtrowana dot. umowy o pracę i umów cywilnoprawnych. W jaki sposób można zmienić te warunki ?
-
Zobacz przede wszystkim jak jest zdefiniowana ta kartoteka filtrowana.
-
A powiedzcie mi proszę gdzie mogę to sprawdzić?
-
Widok - Konta - Kartoteki powiązane
-
Jest kartoteka stała pracownicy oraz są dwie kartoteki filtrowane do kartoteki stałej - pracownicy um. o pracę, um. o dzieło
-
Zrób Pokaż na tej kartotece filtrowanej na której ma się pojawić pracownik i zobacz jaki ma filtr ustawiony
-
Zaznaczone jest grupa pracowników - pracownicy fizyczni
-
No to teraz sprawdź czy ten pracownik ma przypisaną tę grupę.
-
Jest - w końcu się pojawił :) - to było rozwiązanie problemu. Bardzo dziękuję za odpowiedź.