Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: zigosia w Kwiecień 09, 2019, 08:31:31
-
Witam
Chcę skorzystać z opcji "księguj" więc w Rewizorze wchodzę na dekretacja i księgowanie zaznaczam dokument i wciskam księguj. Następnie wyskakują dwa okienka, pierwsze że opcja jest nieodwracalna a drugie czy na pewno chcesz to zrobić, zaznaczam w obydwóch przypadkach tak i na tym koniec dokument jest nie zaksięgowany żadnej informacji dlaczego. Czy ktoś może mi napisać jak to zrobić poprawnie?
-
Przeczytaj jeszcze raz oba te komunikaty, wolniej i ze zrozumieniem, szczególnie ten drugi :)
-
Ponieważ nie korzystałyśmy z tej opcji od początku pracy z programem więc teraz musimy wszystko zaksięgować począwszy od pierwszego roku wciskając opcję zamknij rok. Taką informację dostałyśmy od Insertu.
-
Ponieważ nie korzystałyśmy z tej opcji od początku pracy z programem więc teraz musimy wszystko zaksięgować począwszy od pierwszego roku wciskając opcję zamknij rok. Taką informację dostałyśmy od Insertu.
A co to ma wspólnego z komunikatami pojawiającymi się przed księgowaniem? W drugim okienku program nie pyta się czy księgować tylko czy zrezygnować z księgowania i trzeba odpowiedzieć "nie" na to pytanie, żeby księgowanie się rozpoczęło.
-
Wiem przeczytałam i jak wciskam "nie" to i tak nie idzie. Natomiast jak zaczynam od pierwszego roku to owszem idzie ale nie tak jak powiedział Pan w Insercie, że opcja "zamknij rok" zaksięguje wszystkiego z automatu.
-
"Zamknij rok" niczego nie zaksięguje.
"Zamknij rok" wymaga żeby było już zaksięgowane (i zatwierdzony BO)