Szanowny kolego do insertu też napisałem a użytkowników forum informuje aby wiedzieli jak insert traktuje swoich klientów
W takim razie kompletnie nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi, a jasno tego nie zaznaczyłeś.
natomiast nie rozumie co chciałeś powiedzieć jaka cena taka usługa
To powinno być oczywiste, ale już tłumaczę... Telekonsultant kosztuje 195 zł netto za rok bez żadnych limitów godzinowych, a liczba konsultantów i ich czas pracy jest ograniczony. Poza tym usługa daje możliwość tylko rozmowy telefonicznej, co często nie wystarcza i znacząco wydłuża czas lub uniemożliwia rozwiązanie problemu - nie ma możliwości pomocy zdalnej i "spojrzenia" na problem. Czy według Ciebie przy takich założeniach da się zapewnić usługę na jakimś rozsądnym poziomie ? Niestety nie ma takiej możliwości - jaka cena taka usługa - mało płacisz i tyle otrzymujesz. Dla porównania tyle kosztują 1-2 "godziny" pracy serwisanta, minimalne umowy serwisowe kosztują 2-3 razy tyle, ale "miesięcznie", a nie "rocznie" i muszą tyle kosztować, aby zapewnić klientom pomoc jakiej oczekują.