Potrzebuję pomocy przy homebankingu
Księguję wyciągi za pomocą homebankingu i mam problem jak pojawia się mechanizm podzielonej płatności. Do tej pory jak coś było MPP to zmieniałam znacznik na zwykły. Od teraz chcę to zmienić aby było widać która wpłata była zapłacona za pomocą MPP.
Rozliczenie w zakładce homebanking jest wykonane zgodnie
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2955%2Cinsert-gt-podzielona-platnosc-w-homebankingu.html Po rozliczeniu wszystkich operacji z wyciągu w homebankingu klikam "wygeneruj nowy wyciąg", następnie przechodzę do zakładki Wyciągi bankowe (lista modułów-> finanse->wyciągi bankowe) otwieram wygenerowany wyciąg, dodaję operację, sprawdzam saldo końcowe, klikam OK. Następnie zatwierdzam wyciąg, klikam dekretuj automatycznie i pojawia się komunikat, że dekretacja zakończyła się niepowodzeniem. Dlaczego nie mogę zadekretować tego wyciągu?
Wiem, że to kwestia kategorii przy operacji. Jak wprowadzam kategorię przy wpłacie od kontrahenta to z automatu przenosi mi się ta kategoria do zapisu powiązanego z VAT.
Czy idzie to jakoś rozwiązać?