Autor Wątek: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym  (Przeczytany 5221 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pawlo1275

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Witam,
po zainstalowaniu programu, założeniu firmy mam problem z uruchomieniem programu. W polu startowym pojawia mi się biały ekran, nie ma możliwości włączenia czegokolwiek - po kilkukrotnym naciśnięciu myszki pojawia się "błąd krytyczny". Ktoś ma pomysł jak temu zaradzić? Bardzo proszę o pomoc - załączam screen, aby zobrazować problem

Mam Windows 7 (64 bit), próbowałem instalować wersję 1.42 (ze strony Insert-u), oraz wersję 1.37 - za każdym razem problem jest ten sam.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9228
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2016, 00:28:11 »
Próbowałeś z inną nazwą podmiotu?

Tak na oko to "as" może nie być najszczęśliwszą dla SQL serwera
Sławek, Zduńska Wola

Offline pawlo1275

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2016, 00:56:21 »
Tak, próbowałem również z innymi nazwami - próbowałem też zarówno ze swoimi danymi, jak i z danymi przykładowymi

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 15, 2016, 12:40:26 »
Program to się uruchamia, natomiast masz problem z widokami poszczególnych tabel. Próbowałeś wybrać którąś z ikonek po lewej stronie, czy to się dzieje na wszystkich?

Offline pawlo1275

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 15, 2016, 13:49:22 »
Tak, próbowałem i brak reakcji

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2016, 15:21:59 »
Ja bym odinstalował serwer sql i po resecie zaintalował bym na nowo, uruchamiając instalatora z uprawnieniami administratora.

Offline pawlo1275

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 15, 2016, 17:34:12 »
Odinstalowałem Inserta i SQL, przy ponownej próbie instalacji pojawia się komunikat: "instalacja systemu insert nie została zakończona pomyślnie" - SQL nie zainstalował się

Edit: próbuję zainstalować SQL oddzielnie, jednak po zaakceptowaniu warunków licencyjnych praktycznie nic dalej się nie dzieje - możliwe, że podczas odinstalowywania SQL poprzednim razem, usunąłem jakieś niezbędne pliki
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2016, 17:45:29 wysłana przez pawlo1275 »

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 15, 2016, 18:18:29 »
Odinstalowałem Inserta i SQL, przy ponownej próbie instalacji pojawia się komunikat: "instalacja systemu insert nie została zakończona pomyślnie" - SQL nie zainstalował się

Edit: próbuję zainstalować SQL oddzielnie, jednak po zaakceptowaniu warunków licencyjnych praktycznie nic dalej się nie dzieje - możliwe, że podczas odinstalowywania SQL poprzednim razem, usunąłem jakieś niezbędne pliki
na pewno nie usunąłeś niczego co jest niezbędne, niezbędne są tylko kopie podmiotów do przywrócenia, cała reszta jest w instalce. Problemem raczej może być, że masz czegoś w nadmiarze, na dodatek może być niedziałające. Czy dziennik zdarzeń Windows informuje o jakichś błędach podczas instalacji?
Krzysztof, Radom

Offline pawlo1275

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 15, 2016, 18:29:38 »

Czy dziennik zdarzeń Windows informuje o jakichś błędach podczas instalacji?

Pytanie może banalne - jak mogę to sprawdzić?

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 799
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 15, 2016, 20:19:17 »
Czy na pewno cały sql express był odinstalowany ??

https://technet.microsoft.com/en-us/library/ms143505%28v=sql.90%29.aspx
Tomek,

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 15, 2016, 21:06:55 »

Czy dziennik zdarzeń Windows informuje o jakichś błędach podczas instalacji?

Pytanie może banalne - jak mogę to sprawdzić?
Czy Wy tam nie macie google?  ;) http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/open-event-viewer#1TC=windows-7
Krzysztof, Radom

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9228
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 15, 2016, 21:21:26 »
Czy Wy tam nie macie google?  ;)
A co to? Gdzie tego szukać? W internetach? ;)

Ja tego chyba nie mam.. :(
Sławek, Zduńska Wola

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Rewizor - problem z uruchomieniem, biały ekran w polu startowym
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 15, 2016, 21:21:26 »