Raz w miesiącu będę musiał wysyłać właśnie pliki EPP z zestawieniem faktur sprzedaży itd. Stąd moja obawa, że skoro z pozycji Dekretacji nie ma możliwości zapisu danych jako EPP, jak sobie z tym będę mógł poradzić.
Wiem, że istnieje funkcja jak komunikacja, ale ona zbiera wszystko, a nasza księgowa jest dość wybredna i chce tylko konkretne dane.
Chcę wysłać dane z programu księgowego, a konkretnie dane zawarte w Dekretacji 
Rewizor: jest tylko jeden dla osoby odpowiedzialnej za przydzielanie dekretacji i wpisywanie faktur kosztowych.
A czy nowa księgowa ma do niego dostęp i pracuje na nim czy też na jakimś innym swoim?
Trochę bez sesnu jak macie Rewizora i go nie wykorzystujecie.
Natomiast zawsze zalecam swoim klientom wpisywanie wszyskich faktur do Subiekta, chciażby ze względu na pliki kontolne jpk.
Powtarzam to, co napisałem wyżej. Można używać do tłuczenia orzechów zwykłego dziadka, ale ktoś się uprze, to może to robić prasą hudrauliczną.
A Wy właśnie tak robicie. W czym jest problem z wpisywanie faktur kosztowych do Subiekta zamiast do Rewizora? Z doświadczenia wiem, że pracy jest mniej przy Subiekcie, tym bardziej, że nie trzeba wpisywać wszystkich pozycji jak na fakturze oryginalnej. Praktycznie wystarczy jedna pozycja. Chyba, że księgowa ma jakieś specyficzne wymagania.
Ale to i z pliku epp z Rewizora tego nie wyciągnie, bo w Rewizorze też tego nie ma.