Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: rewizorka w Marzec 05, 2016, 11:27:10
-
Witam serdecznie,
Jestem tu nowa, proszę o wyrozumiałość :-)
Proszę o pomoc, w jaki sposób mam ustawić rozliczanie rozrachunków (i gdzie to zrobić): rozliczamy rozrachunki przez Subiekt i wprowadzając zapłatę w Rewizorze nie pojawia się już ten rozrachunek do rozliczenia i tutaj jest OK, bo jest rozliczony np. operacją bankową/wyciągiem. Tylko teraz jak w Rewizorze zrobić, żeby nie tworzył nowego rozrachunku, żeby zrobił tylko zapis na koncie np. 211 spłata.
Dodam, że chcę to robić "schematem dekretacji", natomiast nie idzie to ani schematem, ani wprowadzając wyciąg "z ręki".
Będę wdzięczna za pomoc, bo mam kupę wyciągów, a nie chcę rozwalić "dobrych" rozrachunków.
-
Jeśli rozliczasz w Subiekcie to tworzy się rozrachunek, przy rozliczaniu tworzy się operacja bankowa, oba dokumenty dekretujemy za pomocą schematu (z okna Dokumenty do dekretacji). Jestem przekonany, że przy takim księgowaniu nie będą się tworzyły nowe rozrachunki. Gdybym jednak się mylił, to zrób tak jak napisałem w tym wątku: http://www.forumsubiekta.pl/rewizor/rozliczanie-rozrachunkow/msg66081/#msg66081 (http://www.forumsubiekta.pl/rewizor/rozliczanie-rozrachunkow/msg66081/#msg66081)
-
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź.
Rzeczywiście, musiałam "naprawić" schemat dekretacji. Przy dekretacji automatycznej pojawiał się rozrachunek już przypisany do rozliczanej faktury; przy wprowadzaniu wyciągu "z ręki" rozrachunek się nie pojawiał (bo był już rozliczony w Subiekcie) i dlatego chciał tworzyć nowe.
Dziękuję bardzo za pomoc :-) Zgłoszę się znów :-)
Pozdrawiam