Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: seeker w Kwiecień 25, 2017, 17:10:15

Tytuł: Rozrachunki z kontrahentem - zmiana waluty
Wiadomość wysłana przez: seeker w Kwiecień 25, 2017, 17:10:15
Witam,

Sytuacja następująca - klient ze Słowacji kupuje sobie towar. Jako formę płatności wybiera pobranie. Faktura jest wystawiona w euro. Towar dostarcza słowacka firma kurierska, pobiera od klienta gotówkę (euro) i wpłaca na nasze konto euro w słowackim banku.

Problem mam przy rozrachunkach. Zobowiązanie klienta przenosi się na firmę kurierską ale przy przeniesieniu zmienia się z EUR na PLN natomiast wpłata jest realizowana na konto bankowe w EUR. Z tego tytułu pojawiają się dodatkowe różnice kursowe. Proszę o poradę jak rozwiązać ten problem.
Tytuł: Odp: Rozrachunki z kontrahentem - zmiana waluty
Wiadomość wysłana przez: Chris w Kwiecień 25, 2017, 20:47:16
Do Navireo są dodatki rozwiązujące ten problem, zapytaj swojego dostawcę oprogramowania.
Tytuł: Odp: Rozrachunki z kontrahentem - zmiana waluty
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 25, 2017, 21:05:34
Witam,

Sytuacja następująca - klient ze Słowacji kupuje sobie towar. Jako formę płatności wybiera pobranie. Faktura jest wystawiona w euro. Towar dostarcza słowacka firma kurierska, pobiera od klienta gotówkę (euro) i wpłaca na nasze konto euro w słowackim banku.

Problem mam przy rozrachunkach. Zobowiązanie klienta przenosi się na firmę kurierską ale przy przeniesieniu zmienia się z EUR na PLN natomiast wpłata jest realizowana na konto bankowe w EUR. Z tego tytułu pojawiają się dodatkowe różnice kursowe. Proszę o poradę jak rozwiązać ten problem.
Rozrachunek bedzie w takiej walucie w jakiej go zaksięgujesz.