Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: polrol w Czerwiec 06, 2017, 12:09:46
-
Witam serdecznie,
czy ktoś mi może pomóc stworzyć schemat importu dla operacji opisanej powyżej. Czy jakieś dodatkowe ustawienia muszą być zapisane w Subiekcie ? Zrobiłam print screena tego co mam ustawione ale nie mogę załączyć bo plik ponoć za duży. Nie robi się w każdym razie drugi dekret gdzie jest przeksięgowanie rozrachunku z kontrahenta na centrum kart płatniczych ....
-
Zrób sobie bazę z danymi przykładowymi i obejrzyj jak wygląda schemat.
-
Witam ponownie Candy :)
Nie bardzo wiem jak uczynić to o czym piszesz ;) Możesz mnie jeszcze bardziej naprowadzić ;) ?
-
Witam serdecznie,
czy ktoś mi może pomóc stworzyć schemat importu dla operacji opisanej powyżej. Czy jakieś dodatkowe ustawienia muszą być zapisane w Subiekcie ? Zrobiłam print screena tego co mam ustawione ale nie mogę załączyć bo plik ponoć za duży. Nie robi się w każdym razie drugi dekret gdzie jest przeksięgowanie rozrachunku z kontrahenta na centrum kart płatniczych ....
W schemacie importu musi być przeksięgowanie z kontrahenta na centrum kart płatniczych.
20x-kontrahent - Ma - kwota zapłacona kartą
20x-centrum kart - Wn - rozrachunek na centrum autoryzacji kart płatniczych
-
Aldo właśnie w taki sposób mam zrobiony drugi dekret na fakturze sprzedaży, ale mimo to nie działa u mnie. Może powinnam mieć jeszcze coś zaznaczone ? Jakąś dodatkową kategorię na fakturze w subiekcie? Wrócę za pół godziny do komputera. Teraz niestety muszę odejść. Jakbyś mógł to zajrzyj jeszcze później.
-
Aldo właśnie w taki sposób mam zrobiony drugi dekret na fakturze sprzedaży, ale mimo to nie działa u mnie. Może powinnam mieć jeszcze coś zaznaczone ? Jakąś dodatkową kategorię na fakturze w subiekcie? Wrócę za pół godziny do komputera. Teraz niestety muszę odejść. Jakbyś mógł to zajrzyj jeszcze później.
Masz przykład - działający.
-
Witam ponownie Candy :)
Nie bardzo wiem jak uczynić to o czym piszesz ;) Możesz mnie jeszcze bardziej naprowadzić ;) ?
Proszę. 2 kroki, potem chwilę poczekasz i masz bazę z danymi przykładowymi.
W trakcie tego czekania zastanów się czy nie warto jednak skorzystać z pomocy wdrożeniowca, który się zna na Rewizorze.
-
Dziękuję za wszystkie wskazówki. Zaraz sobie porównam schematy.
-
Sprawdziłam schemat. Mam ustawione tak samo, a pomimo to przy imporcie dekretuje się faktura a drugi dekret się nie tworzy i jest komunikat " Dokument nie zawiera informacji o centrum autoryzacji kart"
Sprawdzałam w subiekcie i tam gdzie faktury były zapłacone faktycznie kartą to wszędzie jest zaznaczona kropeczka zapłacono kartą i jest wskazany np. Eservice i ten Eservice ma w kartotece zaznaczone że to jest Centrum autoryzacji kart i ja mam w Rewizorze tak samo zaznaczone .... ?
-
hmm, być może mam coś jeszcze źle zaznaczone w parametrach "należność i cesja" albo w słownikach "płatności kartą przy sprzedaży" ? Czy w cesji mają być zaznaczone te dwa kwadraciki ?
-
hmm, być może mam coś jeszcze źle zaznaczone w parametrach "należność i cesja" albo w słownikach "płatności kartą przy sprzedaży" ? Czy w cesji mają być zaznaczone te dwa kwadraciki ?
A jak masz ustawione to co nizej?
-
Tak samo mam ustawione te opcje w dekretach księgowych.
-
hmm, być może mam coś jeszcze źle zaznaczone w parametrach "należność i cesja" albo w słownikach "płatności kartą przy sprzedaży" ? Czy w cesji mają być zaznaczone te dwa kwadraciki ?
Schemat dekretacji, który Ci podesłałem, był stworzony duzo wcześniej, niż pojawienie się w GT obsługi Należności i Cesji i działa bez problemu do dziś.
Parametry płatności w Subiekcie tak ustawione:
-
tutaj też tak mam w Subiekcie ....
-
Ja już dzisiaj muszę odejść od komputera. Powrócę do tematu jutro. Ten komunikat " Dokument nie zawiera informacji o centrum autoryzacji kart płatniczych" sugeruje, że w Subiekcie może być coś nieprawidłowo ustawione, czy źle myślę ?
A czy wielkość liter ma znaczenie? Bo jeszcze zauważyłam, że jako kontrahent jest zapisany ESERVICE a w miejscu gdzie się podaje domyślną kartę w parametrach czy w słownikach "płatności kartą przy sprzedaży" mają nazwę zapisaną tak eService .....
-
Ja już dzisiaj muszę odejść od komputera. Powrócę do tematu jutro. Ten komunikat " Dokument nie zawiera informacji o centrum autoryzacji kart płatniczych" sugeruje, że w Subiekcie może być coś nieprawidłowo ustawione, czy źle myślę ?
A czy wielkość liter ma znaczenie? Bo jeszcze zauważyłam, że jako kontrahent jest zapisany ESERVICE a w miejscu gdzie się podaje domyślną kartę w parametrach czy w słownikach "płatności kartą przy sprzedaży" mają nazwę zapisaną tak eService .....
A to może być, że zamiast wskazać kontrahenta z kartoteki wpisali samą nazwę. Wtedy bedzie niepowiązany.
-
Dziękuję wszystkim za pomoc i zaangażowanie. Wszystkie schematy i pozaznaczane parametry są jak najbardziej OK. U mnie wszystko psuła jedna zamieniona literka w Subiekcie nazwa Centrum obsługi kart płatniczych miałam Eservise a w Rewizorze Eservice ! Półtora dnia szukania ale w końcu schemat działa.
Jeśli ktoś jeszcze czyta ten wątek, to jeszcze chciałam zapytać jak prawidłowo rozliczać teraz rozrachunki z tego Centrum obsługi kart płatniczych.
Wiadomo, że na konto wpływają pieniądze pomniejszone o prowizję i zazwyczaj za kilkanaście operacji łącznie. Jak rozliczacie wtedy rozrachunki? Czy tak jak leci prawie wszystkie w 100% a później zostawiacie któryś właśnie nie całkiem rozliczony (pomniejszony o tą prowizję)? Czy macie inny system ?
-
Dziękuję wszystkim za pomoc i zaangażowanie. Wszystkie schematy i pozaznaczane parametry są jak najbardziej OK. U mnie wszystko psuła jedna zamieniona literka w Subiekcie nazwa Centrum obsługi kart płatniczych miałam Eservise a w Rewizorze Eservice ! Półtora dnia szukania ale w końcu schemat działa.
Jeśli ktoś jeszcze czyta ten wątek, to jeszcze chciałam zapytać jak prawidłowo rozliczać teraz rozrachunki z tego Centrum obsługi kart płatniczych.
Wiadomo, że na konto wpływają pieniądze pomniejszone o prowizję i zazwyczaj za kilkanaście operacji łącznie. Jak rozliczacie wtedy rozrachunki? Czy tak jak leci prawie wszystkie w 100% a później zostawiacie któryś właśnie nie całkiem rozliczony (pomniejszony o tą prowizję)? Czy macie inny system ?
Przecież wybór kartowca jest z listy, więc jakim cudek ktoś wpisywał ręcznie zamiast wybrać? Cyba, że Subiekt i Rewizor pracuje na rozdzielnych bazach. Ale to i tak nie powinno wystąpić przy imporcie do biura.
Zazwyczaj doradzam rozliczanie jak leci i zamykanie okresu fakturą od kartowca.
-
Aldo, pracujemy na różnych bazach. Nie wiem jak to jest możliwe, szukałam trochę na ślepo ale schemat zadziałał dopiero jak poprawiłam w Subiekcie w nazwie kontrahenta i w parametrach. Cieszę się w każdym razie, że już działa.
Też będę tak rozliczać te rozrachunki w takim razie. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
-
Aldo, pracujemy na różnych bazach. Nie wiem jak to jest możliwe, szukałam trochę na ślepo ale schemat zadziałał dopiero jak poprawiłam w Subiekcie w nazwie kontrahenta i w parametrach. Cieszę się w każdym razie, że już działa.
Też będę tak rozliczać te rozrachunki w takim razie. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Tak istotna informacja powinna się znaleźć w pierwszym poście.
-
Na przyszłość będę wiedziała, że to tak istotna informacja. Sorki