E. Koszty niestanowiące kosztów uzyskania przychodów
Kwota
Rok bieżący
Rok poprzedni
Pozostale
Rok bieżący
Rok poprzedni
Cym się rożni Kwota od Pozostale ?
Może ktoś wie o co w tym chodzi bo ja dalej nie rozumiem "pozostałe" i "kwota"
Czy ta zakładka jest elementem obowiązkowym ? logika wskazuje że tak bo jak się jej nie uzupełni to wygląda na to jakby wynik był 0,00
Co zrobić jak się nie mam Zielonego Plusa. Znając życie należy kupić
bo w innym przypadku nie złoży się poprawnego sprawozdania ?
Może jakiś przykład podam
Koszty NKUP
Materiały 400,00
Usługi 500,00
Polisty sam > 20 euro 500,00
"Kwoty" czy w "pozostałe" to wpisać ?
Sumę NKUP bo podstawy prawne wyglądają tak jakby można było wpisać tylko jedną ?
Nikt nie pomoże z księgowych bo ja kompletnie nie wiem o co w tym chodzi jaka jest różnica między Kwota od Pozostałe.