Muszę dostarczyć do dokumentacji finansowej ewidencję środków trwałych z 2016,17 i 18 r. Ta ewidencja którą próbuję wydrukować owszem ma wartość początkowo, umorzenie ale już nie ma informacji o likwidacji ( w programie jest zrobione LT, SP, wyksięgowana wartość początkowa i umorzenie na kontach księgowych) ale na wydruku brak. Dopiero w raporcie konkretnego środka trwałego mam LT, ale trudno, żebym drukowała po kilka stron raportów o środku trwałym....Owszem Rewizor ma roczne tabele amortyzacyjne ale dotyczą one środków amortyzowanych. Może coś źle robię. Próbowałam z poziomu konkretnych lat ale w 2016 widzę środki wprowadzone w późniejszych latach, no i przede wszystkim nie mam informacji o likwidacji czy sprzedaży. Czy z tego programu można wydrukować ewidencję zg. z przepisami a więc na pewno zawierającą informację o likwidacji środka trwałego czy też sprzedaży. Program ok liczy miesięczne amortyzacje, prawidłowo wykazuje wartość netto środków trwałych w bilansie ale to co mi drukuje jest nie do przyjęcia.
Z góry dziękuję za pomoc.