Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: Basia2002 w Październik 24, 2017, 09:45:30
-
Witam.
Mam taki problem. Od początku br wysyłamy pliki JPK_Vat. Okazało się po kontakcie z MF że pliki utknęły na serwerze testowym.
Czy jest jakaś możliwość zmiany bramki testowej na produkcyjną w programie?
Pozdrawiam
-
Skoro ktoś zmieniłem bramkę na testową to tera powinien wiedzieć ja zmienić na produkcyjną, wszystko jest opisane w pomocy do programu, jest to wpis w rejestrze, a nie w programie, więc na szybko można wysłać z innego stanowiska.
-
Skoro ktoś zmieniłem bramkę na testową to tera powinien wiedzieć ja zmienić na produkcyjną, wszystko jest opisane w pomocy do programu, jest to wpis w rejestrze, a nie w programie, więc na szybko można wysłać z innego stanowiska.
Tak ktoś zmienił a ktoś inny musi prostować błąd.
Problem już rozwiązałam, pliki puściłam. Dziękuję za zainteresowanie.
-
Nie wiem jaki problem rozwiązywałaś, gdyż dla tego zgłaszanego podałem dwa możliwe rozwiązania... Cytat z pomocy do programu:
Wysyłka elektroniczna
Nieedycyjne dane nagłówkowe tego okna informują o: nazwie utworzonego pliku, jego typie, dacie powstania oraz okresie, za jaki plik został przygotowany. Dodatkowo widoczny jest tu e-status pliku (wysłany, odebrany). Jeśli plik jest już wysłany, pojawi się tu data przeprowadzenia tej operacji, numer referencyjny, jaki został nadany wysyłce oraz data odebrania UPO.
W lewej części omawianego okna znajdują się hyperlinki:
Wyślij plik JPK - naciśnięcie tego hyperlinka spowoduje przesłanie wygenerowanego pliku na adres elektroniczny wskazany przez Ministerstwo Finansów. W przypadku poprawnej weryfikacji struktury pliku bramka automatycznie odsyła tzw. numer referencyjny, który służy do identyfikacji przesłanego pliku w systemie. Na podstawie tego numeru jest pobierane Urzędowe Poświadczenie Odbioru. W przypadku negatywnej weryfikacji bramka odsyła numer błędu wskazującego na przyczynę niepoprawnej wysyłki. Program pozwala także na złożenie podpisu kwalifikowanego, czyli podpisanie pliku JPK certyfikatem kwalifikowanym zainstalowanym w systemie. Obecna wysyłka elektroniczna nie dopuszcza obsługi plików podpisanych podpisem niekwalifikowanym (za pomocą danych uwierzytelniających).
Program komunikuje się z serwisem Ministerstwa Finansów poprzez adres https://e-dokumenty.mf.gov.pl w sposób zdefiniowany w specyfikacji we-wy dostępnej na stronach http://www.mf.gov.pl/kontrola-skarbowa/dzialalnosc/jednolity-plik-kontrolny
Dla użytkowników chcących zapoznać się z funkcjonalnością składania plików JPK drogą elektroniczną istnieje możliwość połączenia się z serwisem testowym dostępnym pod adresem https://test-e-dokumenty.mf.gov.pl
Należy w tym celu, dla klucza:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\InsERT\InsERT GT\Jpk\1.0\JpkConnectorTestGate zdefiniować wartość typu DWORD o nazwie TestGate i ustawić ją na 1.