Kolejny problem, z którym sobie nie potrafię technicznie poradzić.
Zaksięgowana faktura za koszt poniesiony na terenie Węgier.
Wprowadzając dekret ustawiłem walutę domyślną na HUF (forint).
Wartość faktury: 70.000,00 HUF, przeliczony automatycznie na PLN na 891,10
Zaimportowałem MT940 konta walutowego (konto w EUR). Jest tam (na wyciągu) zapłata kartą za tą transakcję rozliczona na 192,98 EUR
Klikam w Homebanking na tą [transakcję[ w zakładce "Rozliczenie rozrachunków" na tą wypłatę z banku i w okienku po prawej [WYPŁATA Z RACHUNKU] wybieram kontrahent węgierskiego i...
i... w tabeli poniżej nie ma tej faktury.
Gdy w homebanking zmienię na inne rachunki, złotówkowe (jest ich kilka) to w prawej tabelce [WYPŁATA Z RACHUNKU] ta faktura niezapłacona się pojawia.
Przełączam się na konto walutowe - transakcja znika.
O co chodzi? Jak to rozwiązać?
Problemem jest to, że rozrachunek jest w HUF, a zapłata nastąpi w EUR?