Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: Maria w Marzec 28, 2019, 12:13:24
-
Okazało się, że 2 dokumenty są niezaksięgowane, tylko zadekretowane i rewizor nie chce zamknąć roku. Są to wartości zerowe, więc chciałam usunąć te dwie pozycje, jednak rewizor nie pozwala na to.
Komunikat:
"Nie można zapisać statusu importu."
Da się coś z tym zrobić?
Uprzedzając pytanie, nie ma obrazka, bo za duży plik znów...
-
A nie można ich zaksięgować?
-
nie można, też jest blokada, taki sam komunikat + w drugiej linii
Pozostałe dokumenty nie zostały zaksięgowane. Ich zaksięgowanie spowodowałoby zaburzenie chronologii księgowania.
-
Uprzedzając pytanie, nie ma obrazka, bo za duży plik znów...
Zdradź jak Ty robisz ten zrzut że zawsze masz za duże pliki?
-
:D
Na klawiaturze klikam screen czy coś takiego. Potem otwieram nowy plik point czy coś takiego i wklejam ten zrzut. Obcinam boki i zawsze ma ok 250....
-
Wiesz, pomógłbym bym, ale musiałabyś się trochę bardziej postarać.
Plik "coś takiego" dość mocno utrudnia, 250 czegoś... nie da rady.
-
ok, dzięki za chęć pomocy, pomoc techniczna INSERTU mi odpisała, zrobię wg ich wskazówek.
-
jesli nie sa tajne i nie zgodne z RODO to moze inne ksiegowe borykajace sie z tym problemem mogly by sie zapoznac z odpowiedzia Insertu?
-
@biniew, @candy to wy nie rozumiecie po "staroksięgowemu"? ;)
@maria jak zapisujesz ten plik to z jakim rozszerzeniem / typem go zapisujesz? Zapisuj go jako jpeg / jpg.
Paint domyślnie png mi podpowiada a te pliki zawsze wyjdą większe niż jpg.
-
W sprawie komunikatu "Nie można zapisać statusu importu.": Należy przeprowadzić czynności serwisowe na bazie danych. Jak to zrobić opisaliśmy pod poniższym linkiem:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1731,insert-gt-jak-przeprowadzic-czynnosci-serwisowe-na-bazie-danych.html
Odnośnie drugiego komunikatu "Pozostałe dokumenty nie zostały zaksięgowane. Ich zaksięgowanie spowodowałoby zaburzenie chronologii księgowania." : Istnieją niezaksięgowane dokumenty z datą wcześniejszą. Należy najpierw zaksięgować wszystkie dokumenty ze wszystkich rejestrów z wcześniejszą datą, aby można było zaksięgować te dokumenty, na których pojawia się ten komunikat.
-
@maria Jakoś od windows 7 wzwyż jest takie fajne narzędzie co się nazywa wycinanie -> menu start -> wpisz wycinanie lub wciśnij na klawiaturze na raz znaczek windowsa, shift i s - od razu możesz tym przechwycić fragment ekranu, który cie interesuje. Zapisujesz jako jpg i wrzucasz na forum :)