Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: AniaPe w Sierpień 27, 2015, 13:55:57
-
W nowej wersji (1.39 SP 1) jest możliwość zbiorczego drukowania dekretów księgowych. Jak można tego dokonać? Gdzie jest taka opcja?
-
Zrób to samo co ten kolega tylko w dekretacja i księgowanie:
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/drukowanie-wielu-paragonow-jednoczesnie/msg58197/?topicseen#msg58197
-
Może ktoś jeszcze raz poda jak to zrobić, bo ja nie potrafię. W zakładce dekretacja i księgowanie nie widać na jakie konta zostało zaksięgowane.
-
Można jednak zaznaczyć jeden/lub wiele dokumentów i je pojedynczo/zbiorczo wydrukować.
Na wydruku widać dokładnie co i na jakie konto zostało zaksięgowane.
-
To wiem, ale jak mam 1000 dokumentów to będzie 1000 kartek, a to bez sensu.
A nie chce mi się też wszystkiego dekretować, i myślałam że mogę wydrukować dekrety wszystkich dokumentów z danego rejestru.
-
Chyba że jakoś inaczej można sobie poradzić żeby nie dekretować każdego dokumentu sprzedaży?
W innym programie drukowałam zbiorczy dekrety danego rejestru.
-
Chyba że jakoś inaczej można sobie poradzić żeby nie dekretować każdego dokumentu sprzedaży?
W innym programie drukowałam zbiorczy dekrety danego rejestru.
A możesz wyjaśnić co ma dekretacja do wydruku?
Oprócz tego jak nie chcesz dekretować każdego dokumentu, to w jaki sposób wprowadzasz je na konta?
-
Wybieram konto i wprowadzam, wpisuję numer w rejestrze na fakturze i po to żeby było wiadomo na jakie konta zostało zaksięgowane to trzeba wpisać dekret, albo go wydrukować. Ja chciałabym wydrukować zbiorczo na jakie konta zaksięgowano poszczególne dokumenty.
-
Ja chciałabym wydrukować zbiorczo na jakie konta zaksięgowano poszczególne dokumenty.
Sprawdź zestawienie "Zapisy na koncie" i jego warianty wydruków.
-
Ale będę maiła tylko jedno konto, a ja chcę mieć wydruk dekretów z każdej pozycji rejestru.
-
Jakie jedno konto ? Przecież w filtrze wybierasz jakie konta ma zawierać zestawienie... Wynik działania przycisku F1:
Maski w parametrach zestawień Przed wykonaniem każdego zestawienia należy dookreślić dostępne parametry, zawężając lub rozszerzając kryterium wyboru. Wszystkie parametry są jasne i intuicyjne. Niektóre z nich umożliwiają wybór elementów poprzez użycie bardziej zaawansowanych masek. Oto przykłady używanych masek:
- "%" lub "*" - dowolny ciąg o długości zero lub więcej znaków, np. 1% znajdzie wszystkie konta zaczynające się od 1, %4 - znajdzie wszystkie konta kończące się na 4.
- "_" (podkreślnik) - dowolny pojedynczy znak, np. 11_ znajdzie wszystkie konta, które zaczynają się na 11 i mają długość 3 znaków.
- [] - dowolny znak wewnątrz zadanego zakresu, np. 4[a-c]12 znajdzie nazwy które na 1 pozycji mają liczbę 4, na 2 pozycji mają literę a, b lub c, a dalej 12.
- [^] - negacja, jak wyżej z tym, że znalezione zostaną te ciągi znaków które nie spełniają tego warunku, np. [^A]% - znajdzie wszystkie ciągi znaków, które zaczynają się na inną literę niż A.
-
Wybieram konto i wprowadzam, wpisuję numer w rejestrze na fakturze i po to żeby było wiadomo na jakie konta zostało zaksięgowane to trzeba wpisać dekret, albo go wydrukować. Ja chciałabym wydrukować zbiorczo na jakie konta zaksięgowano poszczególne dokumenty.
Czyli chciałabyś mierć dekretki na dokumentach. A żeby nie pisać/drukować każdej osobno marzy Ci się zbiorczy wydruk.
Taki wydruk to w zasadzie tylko Dzienniki księgowe, ale ten można zrobić dopiero po zaksięgowaniu dokumentów.
A czynność księgowania jest jednorazowa i nieodwracalna.
Tylko po co taki wydruk, jak masz pod ręką komputer, w którym znajdziesz i sprawdzisz dużo szybciej niż na jakimkolwoek wydruku.
-
Nie tylko po zaksięgowaniu. To samo masz na "raport o dokumentach niezaksięgowanych"
-
Nie tylko po zaksięgowaniu. To samo masz na "raport o dokumentach niezaksięgowanych"
Faktycznie, zapomniałem, że go dołożono w którejś wersji.
-
Nie tylko po zaksięgowaniu. To samo masz na "raport o dokumentach niezaksięgowanych"
Dzięki za podpowiedź
Czy można modyfikować wygląd wydruku tego zestawienia, bo we wzorcach wydruku chyba tego nie ma?
-
Nie tylko po zaksięgowaniu. To samo masz na "raport o dokumentach niezaksięgowanych"
Dzięki za podpowiedź
Czy można modyfikować wygląd wydruku tego zestawienia, bo we wzorcach wydruku chyba tego nie ma?
Jest, poszukaj raz jeszcze pod nazwą widoczną w oknie "Drukuj" (Dziennik księgowań...) ;)
-
Jasne że można, ale w Subiekcie tylko troszeczkę. Resztę trzeba już poza Subiektem, za pomocą CR.
A co chcesz zmienić?
-
No niby coś jest, ale to jeszcze nie to, bo nie ma że dokument nr 1/2015 został zaksięgowany na konto 700 z kwotą 1000,00 zł, na konto 222-23 z kwotą 223 zł i na konto 200-00.. na kwotę 1223 zł.
I tak z całości rejestru.
A może podpowiedzcie proszę jak Wy sobie radzicie z dekretowaniem?
Sprzedaż dekretuje się w sumie prawie każdy dokument tak samo, a jak mam ponad 1000 dokumentów w miesiącu to nanoszenie dekretów ręcznie jest baaaardzo uciążliwe.
-
No niby coś jest, ale to jeszcze nie to, bo nie ma że dokument nr 1/2015 został zaksięgowany na konto 700 z kwotą 1000,00 zł, na konto 222-23 z kwotą 223 zł i na konto 200-00.. na kwotę 1223 zł.
I tak z całości rejestru.
Nie odpowiedziałaś na moje wcześniejsze propozycje i pytania...
A może podpowiedzcie proszę jak Wy sobie radzicie z dekretowaniem?
Sprzedaż dekretuje się w sumie prawie każdy dokument tak samo, a jak mam ponad 1000 dokumentów w miesiącu to nanoszenie dekretów ręcznie jest baaaardzo uciążliwe.
Do tego służą schematy importu, które działają podczas wczytywania dokumentów z pliku (praca na oddzielnych bazach danych) lub dekretacji dokumentów z Subiekta (praca na wspólnej bazie danych). Można importować dokumenty od klienta lub uruchomić Rewizora na jego bazie danych razem z Subiektem. Wtedy dekretacja do kilka kliknięć i kilka minut pracy ;)
-
Faktycznie wszystko jest w tym raporcie o dokumentach niezaksięgowanych. Dopiero jak się zrobi wydruk to widać na jakie konta poszło.
Bardzo wszystkim dziękuję.
w sumie to dopiero testuję Rewizora, bo potrzebuję program do pełnej rachunkowości i zastanawiam się czy będzie mi odpowiadał. Dlatego szukam tego co mnie interesuje.
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję.
-
Nie tylko po zaksięgowaniu. To samo masz na "raport o dokumentach niezaksięgowanych"
Dzięki za podpowiedź
Czy można modyfikować wygląd wydruku tego zestawienia, bo we wzorcach wydruku chyba tego nie ma?
Jest, poszukaj raz jeszcze pod nazwą widoczną w oknie "Drukuj" (Dziennik księgowań...) ;)
Dziękuję , czasami nie widać czegoś co jest przed oczami
Tytuł przy wydruku jest generowany , czy mnożna go zmodyfikować , np. zamiast raport o dokumentach niezaksięgowanych chciałem wstawić inny tytuł
-
To jest właśnie to o czym pisałem że wymaga Crystal Reports.