Cześć,
Jest to mój pierwszy post na forum, sytuacja zmusiła mnie do instalacji nexo i migracji do niego danych z GT. O ile instalacja GT i obok tego nexo, zaciągnięcie danych do jednego i migracja do nexo przebiegła bez problemów o tyle samo już działanie nexo powoduje problem:
Od początku:
Sprzęt na jakich uruchamiam nexo to Windows Server 2012R2 (4VCPU, RAM 10GB, maszyna wirtualna) cała instalacja przeprowadzona przez kreator nexo.
Problem powstaje przy uruchomieniu aplikacji - pasek postępu (na dole) za każdym razem staje w okolicach 88-89% i potrafi tak wisieć albo ok. 10 min jeśli odpalam nexo lokalnie, jeśli natomiast odpalam przez RemoteApp (w drugim oddziale) aplikacja w ogóle nie wstała - przez prawie godzinę wisiała w jednym i tym samym miejscu.
Do tej pory poczynione kroki /również z pomocą Insert/:
1. Proszę w Programie serwisowym zaznaczyć ten podmiot na liście i wybrać Podmiot->Parametry InsTYNKTu, zaznaczyć InsTYNKT bez Full-Test Search i zapisać zmiany. -
nie pomogło2. Uruchomienie w trybie zgodności z Windows 7 -
nie pomogło3. Instalacja na Windows 7 (identycznie jak na W2012R2) - tutaj jest progress - aplikacja działa poprawnie, nawet się uruchamia w miarę szybko jednak nie jest to rozwiązanie przez nas akceptowalne.
Ktoś spotkał się może z takimi problemami i zna rozwiązanie? Był by bardzo wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam,