Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: Dariusz Filipowski w Kwiecień 03, 2018, 15:50:12
-
Witam,
Po uruchomieniu kreatora eksportu danych z wybranego podmiotu Subiekta GT w Nexo Pro, przy próbie eksportu towarów, pojawia się komunikat:
Błąd eksportu 0x80040e05: IDispatch error #3077
Obiekt był otwarty.
SQL:SERWER2\ Autentykacja windows:True Uzytkownik sql: Podmiot: BAZA_2017_IGBT
Po zignorowaniu go i przejściu do następnych etapów eksportu, wszystkie dane pojawia się z Nexo za wyjątkiem kartoteki towarowej - brak jakiegokolwiek towaru w Nexo.
Bardzo proszę o pomoc i ewentualne sugestie.
-
Jak to wersja GT bo zakładam, że prawdy nie napisałeś i nie jest to 1.26 ? Spróbuj też na autentykacji serwera SQL.
-
Jest to najnowsza wersja GT - 1.51 SP1, Nexo Pro również w najnowszej wersji 19.1.1, ale serwer jest MS SQL 2016 Standard, a nie standardowa wersja 2014 Express, ze względu na wielkość bazy danych w SGT (kilka milionów rekordów). Serwer jest w MIXED MODE. Proszę się nie sugerować nazwą instancji.
-
Serwer jest w MIXED MODE. Proszę się nie sugerować nazwą instancji.
Nie sugeruję się nazwą instancji tylko opisem:
SQL:SERWER2\ Autentykacja windows:True Uzytkownik sql: Podmiot: BAZA_2017_IGBT
-
Mogę przesłać zrzuty ekranu krok po kroku...
-
Serwer jest w MIXED MODE.
A co to wg Ciebie znaczy i co to daje, że tak to podkreślasz?
-
Trzeba podejrzeć profilerem, możliwe, że ze względu na ilość danych jest problem z "timeoutem".
-
Witam,
Nic nie podkreślam. Tylko dzielę się niewielką wiedzą, jaką mam na ten temat.