Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: Alks w Styczeń 03, 2018, 17:33:31
-
Witam !
Nie mogłem znaleźć rozwiązania mojego problemu wiec zdecydowałem się założyć nowy wątek.
Mam problem z wystawieniem faktury zbiorczej, mianowicie chciałbym aby na Fv znajdowała się informacja do jakich Wz jest faktura.
Wystawiając fakturę zaraz idzie z nią Wz i to jest Ok, co prawda nie mamy informacji na FV do jakiej jest Wz ale jest odwrotnie, na Wz jest dopisek, ze tyczy się faktur takiej i takiej, spoko niech tak będzie, chociaż moim zdaniem lepiej zeby taka informacja widniała na fakturze (większość moich sprzedawców tak bynajmniej ma)
Problem pojawia się z faktura zbiorcza, wystawiają powiedzmy 2-3 Wz w tygodniu mamy tylko numer, na koniec tygodnia wystawiać fakturę muszę ręcznie w uwagach wpisywać do jakich Wz tyczy się faktura, wymagają tego klienci, zeby taka informacja tam widniała.
Moje pytanie brzmi, czy jest możliwość aby program sam tworząc fv jedna czy tez zbiorcza nanosił na niej informacje do jakich Wz jest wystawiona ?
Subiekt nexo
Pozdrawiam !
-
Moje pytanie brzmi, czy jest możliwość aby program sam tworząc fv jedna czy tez zbiorcza nanosił na niej informacje do jakich Wz jest wystawiona ?
Program generalnie taką informację posiada (zakładka powiązane), ale nie znajduje się ona na wydruku. Ponieważ w standardzie nie ma opcji drukowania listy dokumentów powiązanych (nie ma takiego przełącznika we wzorcu wydruku), to można to osiągnąć przez modyfikację wzorca (wymagane Nexo Pro)
-
OK, a jak to zrobić w Nexo Pro?
Lista dokumentów źródłowych (w tym przypadku nr WZ) na fakturze ułatwiła by życie i zrobiła jasną sytuację dla klienta.
-
No, tak jak wszystkie modyfikacje nieprzewidziane w standardzie - powielasz wzorzec, a następnie ten powielony wzorzec modyfikujesz (polecenie "popraw wzorzec"), wstawiając odpowiednią tabelkę.
Da się zrobić ;)
-
A jak to zrobić, żeby drukowało same numery?
-
Tak samo, tylko nie wstawiać niepotrzebnych kolumn.
Oczywiście w przypadku kilku WZ będzie będzie wąska, pionowa tabelka, zajmująca niepotrzebnie dużo miejsca.
W takim wypadku trzeba (tak myślę) samodzielnie stworzyć string z numerami dokumentów i go umieścić na wydruku.