Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: Mati90 w Grudzień 04, 2017, 16:28:38
-
Witam
Czy można w Nexo ustawić stałą formę płatności i stały termin dla kontrahenta? np. przelew 30 dni.
Pozdrawiam
-
Tak, można.
-
Jak to zrobić? w opcjach kontrahenta widzę tylko
Domyślna forma kredytu kupieckiego : Przelew
Domyślny Kredyt kupiecki 0%
Maksymalny termin płatności : np. 90 dni
Pisząc fakturę muszę zmieniać z gotówkowej na przelew i ręcznie wpisywać 90 dni
Pozdrawiam
-
Jak to zrobić? w opcjach kontrahenta widzę tylko
Domyślna forma kredytu kupieckiego : Przelew
Domyślny Kredyt kupiecki 0%
Wystarczy zmienić opcje, które sam wskazałeś - ustawić płatność odroczoną 90 dni (jeśli nie ma to należy dodać w konfiguracji), a domyślny kredyt ustawić na 100% jeśli ma być wybierany w całości na dokumencie.
No i muszę spytać - to na prawdę jakiś problem, aby spytać dostawcę programu o takie podstawy obsługi programu ?
-
Do dostawcy programu trudno się dodzwonić (który nie zawsze zna odpowiedź) a na infolinie insertu również. Dlatego pytam na tym forum.
zmiana na 100% powoduje domyślnie przelew ale nadal ręcznie muszę wpisać liczbę dni.
w Konfiguracji: dokumenty sprzedaży widzę tylko
Ustaw domyślną płatność : Tak
Pozdrawiam
-
a ktora ty masz wersje nexo?
-
Do dostawcy programu trudno się dodzwonić (który nie zawsze zna odpowiedź) a na infolinie insertu również. Dlatego pytam na tym forum.
No co ty opowiadasz ? :o Jak zepsuje Ci się samochód i warsztacie, w którym do tej pory go naprawili nie znajdą dla Ciebie czasu lub sobie nie poradzą to go zostawiasz na parkingu i będziesz chodził na piechotę ? Czy może jednak poszukasz innego serwisu ?
zmiana na 100% powoduje domyślnie przelew ale nadal ręcznie muszę wpisać liczbę dni.
Wyraźnie napisałem, że trzeba zmienić dwa parametry, a Ty zmieniłeś tylko jeden i dziwisz się, że nie pomogło ?
w Konfiguracji: dokumenty sprzedaży widzę tylko
Ustaw domyślną płatność : Tak
Przecież miałeś dodać kolejną formę płatności, a nie zmieniać jakieś parametry dokumentów - formami płatności zarządza się w module "Formy płatności".
-
Chyba od tego jest to forum żeby zadawać pytania. Zajmuje to mniej czasu niż czekanie na infolinii i blokowanie telefonu.
No jakoś nie wpadłem na to, że w formach płatności trzeba ustalić osobno przelew dla różnych dni.
-
Chyba od tego jest to forum żeby zadawać pytania.
Na prawdę, komu odpowiadasz na te pytania ? Zamierzasz komuś w przyszłości odpowiadać ? Jeśli tak to będziesz chyba pierwszym na tym forum, który po deklaracji to zrobi...
Zajmuje to mniej czasu niż czekanie na infolinii i blokowanie telefonu.
Czy piszę w jakimś niezrozumiałym języku, wskaż proszę gdzie ja niby Cię odsyłałem na infolinię Insertu, abyś powisiał na telefonie do kilku godzin i nie otrzymał odpowiedzi lub został wprowadzonym w błąd. Jak już to można skorzystać z forum Insertu dla programów nexo.
No jakoś nie wpadłem na to, że w formach płatności trzeba ustalić osobno przelew dla różnych dni.
Jest to konfiguracja znana mi z wielu innych programów, zauważ, że do formy płatności masz przypisany termin płatności oraz rachunek bankowy, na który może zostać dokonana wpłata, możesz również zdefiniować raty - szybciej jest wybrać jedną formę płatności niż wybierać te wszystkie parametry na każdym dokumencie.
-
Jest to konfiguracja znana mi z wielu innych programów, zauważ, że do formy płatności masz przypisany termin płatności oraz rachunek bankowy, na który może zostać dokonana wpłata, możesz również zdefiniować raty - szybciej jest wybrać jedną formę płatności niż wybierać te wszystkie parametry na każdym dokumencie.
Ja korzystałem tylko z 1 programu w którym docelową formę płatności i liczbę dni wpisywało się w karcie kontrahenta. (Program wypada od nowego roku przez brak JPK)
I oczywiście masz rację, że nikomu nie pomogę bo znam program na tyle ile jest mi to potrzebne.
-
Jest to konfiguracja znana mi z wielu innych programów, zauważ, że do formy płatności masz przypisany termin płatności oraz rachunek bankowy, na który może zostać dokonana wpłata, możesz również zdefiniować raty - szybciej jest wybrać jedną formę płatności niż wybierać te wszystkie parametry na każdym dokumencie.
Ja korzystałem tylko z 1 programu w którym docelową formę płatności i liczbę dni wpisywało się w karcie kontrahenta. (Program wypada od nowego roku przez brak JPK)
Pisałem o programach porównywalnych z linią nexo/GT takic producentów jak Comarch czy Wapro, a nie jakichś niszowych i niespieranych od lat programach... Ty z jakichś powodów, których nie znam wybrałeś nexo, które ma mnóstwo parametrów, dużo więcej niż GT co ma dobre i złe strony - tą "złą" jest właśnie rozbudowana konfiguracja programu i dostosowanie go do swoich potrzeb.
I oczywiście masz rację, że nikomu nie pomogę bo znam program na tyle ile jest mi to potrzebne.
Nie, nie o tym pisałem... Na prawdę jest wiele pytań o proste, podstawowe rzeczy, z zakresu, który znasz (poznasz w najbliższym czasie) i wykorzystujesz na swoje potrzeby i mógłbyś pomagać gdybyś tylko chciał...
-
I oczywiście masz rację, że nikomu nie pomogę bo znam program na tyle ile jest mi to potrzebne.
Nie, nie o tym pisałem... Na prawdę jest wiele pytań o proste, podstawowe rzeczy, z zakresu, który znasz (poznasz w najbliższym czasie) i wykorzystujesz na swoje potrzeby i mógłbyś pomagać gdybyś tylko chciał...
Jak wiele osób popczątkujących na tym forum uważasz, że to forum prowadzi Insert i odpowiedzi paść muszą.
Jak już nie raz wyjaśnialiśmy - to forum ma z Insertem jedną wspólną rzecz - problemy z ich oprogramowaniem. Natomiast wszyscy użytkownicy tego forum są użytkownikami tego oprogramowania znajacymi je lepiej lub gorzej, ale mają chęć i dobrą wolę, żeby pomagać innym.
To tylko tyle i aż tyle.