Autor Wątek: zmiana pozycji w zamówieniu  (Przeczytany 5888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dodo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt NEXO Pro
zmiana pozycji w zamówieniu
« dnia: Marzec 27, 2024, 13:04:00 »
Dzień dobry,
Proszę o podpowiedź, jak uruchomić możliwość zmiany pozycji w zamówieniu handlowym. Program ma opcję "Zmień na inny z kartoteki" (skrót klawiszowy Ctrl+F2 lub prawy klik myszką na pozycji zamówienia), ale nie jest aktywna ta opcja.
Przykład użycia: zlecenie jest stworzone, a po jakimś czasie klient jednak zamiast pozycji nr 3 chce inny produkt. Aby zachować chronologię elementów chcielibyśmy podmienić pozycję 3. na inny produkt, ale nie ma takiej możliwości (w GT można było bez problemu podmieniać). Trzeba tę pozycję usunąć i na dole listy dodać nową.

P.S. Proszę przy okazji o informację, jaką aplikację trzeba ściągnąć na telefon, żeby móc odpowiadać w wątkach na forum. Wiem, że gdzieś była wspomniana nazwa, niestety nie mogę jej odnaleźć przez lupkę.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: zmiana pozycji w zamówieniu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2024, 16:39:35 »
Proszę o podpowiedź, jak uruchomić możliwość zmiany pozycji w zamówieniu handlowym.

Podpowiadam od ponad 10 lat - należy poznać podstawy obsługi programu przed rozpoczęciem pracy z programem... W opisywanym przypadku należy usunąć pozycję, dodać nową i przesunąć ją w miejsce pozycji usuniętej, kolejność pozycji na dokumencie zmienia się poprzez edycję liczby porządkowej.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: zmiana pozycji w zamówieniu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2024, 16:39:35 »