Witam,
generując zestawienie dokumentów dla biura rachunkowego i wybierając EPP opis grup jest jasny. Przykład poniżej
jak to wygląd przy pliku Genrując zestawienie w XML?
np dla faktury gdzie użyto wszystkich 13 grup jest tak GrupyAsortymentuJPK="8191" dla użytej JPK6 GrupyAsortymentuJPK="128"
DLA EPP
[ZAWARTOSC]
"FZ 13/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0 grupa 6 JPK
"FS 6/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
"FS 7/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
"FZ 14/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
"FS 8/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
"FZ 15/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
"FZ 16/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
"FS 9/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,1,0,0,0
"FS 9/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,0,0,0 - tu jest użyte na FV wszystkie 13 grup
"FS 9/04/2024",0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0 - tu żadna