Nie ma sensu wdawać się z Tobą w dyskusję.
To prawda, wystarczyło tylko zastosować się do moich odpowiedzi.
Sam od początku piszesz ogólnikowo, odsyłając mnie do pomocy lub...
Przypominam Ci raz jeszcze, że to Ty masz problem i szukasz pomocy, więc Ty powinieneś wykazać chociaż odrobinę zaangażowania, aby rozwiązać problem, a Tobie nie chce się jednym pacem tknąć przycisku F1 na klawiaturze, aby zajrzeć do pomocy do programu.
...lub dostawcy oprogramowania, który ma niewielkie o tym pojęcie.
Masz pretensje do mnie, że sam wybrałeś jako dostawcę programów kogoś, kto nie ma o nich pojęcia - zrozum w końcu, że Twoje problemy są konsekwencją Twoich decyzji.
Widzę, że wydaliście kupę kasy na platformę B2B, a zabrakło kilku złotówek, na szkolenie z podstaw obsługi Subiekta nie mówiąc o wdrożeniu... Ja nie rozumiem takiego postępowania.
Każdemu można odpowiedzieć w ten sposób.
Na prawdę chcesz powiedzieć, że po tych wszystkich informacjach, które otrzymałeś, ciągle nie wiesz jak wliczyć materiały w koszt usługi
Dla takich osób pozostają tylko i wyłącznie indywidualne szkolenia, może jak przyjdzie Ci zapłacić za pomoc to zaczniesz słuchać.
Moim zdaniem nie po to służy forum.
Oczywiście, najlepsze na koniec - teraz będziesz jeszcze pouczał innych w tematach, o których nie masz zielonego pojęcia - pokaż jak powinna wyglądać pomoc na forum zamiast publicznie się ośmieszać i tylko o tym pisać.
ps.
W ocenie mojej reputacji napisałeś, że Ci zaszkodziłem, ale ile minusów musiałbyś sobie przyznać, aby oceniać to jak zaszkodziłeś sobie sam ?