Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: Zoltan w Czerwiec 13, 2018, 09:41:46
-
Witam. Od kilku dni mam komunikat jak poniżej błąd SQL 3009: Could not insert a backup or restore history/detail record in the msdb database. This may indicate a problem with the msdb database. The backup/restore operation was still successful.
Nie robią mi się pliki z archiwami i nie wiem jak sobie z tym poradzić i zaczyna się robić gorąco. Proszę o pomoc.
-
Masz uszkodzoną bazę systemową msdb i trzeba to naprawić.
-
Masz uszkodzoną bazę systemową msdb i trzeba to naprawić.
A jest jakaś metoda na ten konkretny kod błędu i procedura naprawy?
-
Jest, wielokrotnie powtarzana na forum - ponowna instalacja serwera SQL. Ważniejsze to w końcu zabezpieczyć się przed takimi przypadkami (zasilacz awaryjny).
-
Jest, wielokrotnie powtarzana na forum - ponowna instalacja serwera SQL. Ważniejsze to w końcu zabezpieczyć się przed takimi przypadkami (zasilacz awaryjny).
Ok. A takie pytanie. Ta ponowna instalacja nie wywali mi danych które mam i nie mogę ich zarchiwizować w razie W?
I skąd zdobyć instalke serwera SQL odpowiednią do mojego Nexo?
Problemy zaczęły się po tym jak ( ale nie od razu tylko 3 dni potem) podnosiliśmy wersje 19 do 20.0.1
Nie udało się podnieść programu bo dalej jest 19 ale nie wiem czy bazy sie nie zmieniły i stąd to zamieszanie.