Autor Wątek: PROBLEM Z DODANIEM KLIENTA O TYM SAMYM NIPIE - FUNDACJA  (Przeczytany 2358 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rohen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro 18
Witam, Mam do wystawienie fakturę na fundację ,,Zdążyć z pomocą" gdzie w nazwie zmieniane jest imię dziecka ale NIP zostaje. W subiekcie NEXO mam już wprowadzone 5 różnych nazw firmy pod tym samym NIPEM , ale kolejna nie chce się w żaden sposó dodać - wyskakuje za każdym razem błąd  ,,NIE USTAWIONO POWIĄZANEGO DOKUMENTU" . Po resecie raz prawie mi się udało ale przez przypadek nie wprowadziłem adresu ulicy , po edycji błąd nie dał już zapisać danych klienta.
Próbowałem  z opcją ustawienia centrali innego klienta pod tym samym NIP jednak też jest to bezskuteczne. Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak ten bład zniwelować :( a faktura do wystawienie czeka. ...


Offline rohen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro 18
Odp: PROBLEM Z DODANIEM KLIENTA O TYM SAMYM NIPIE - FUNDACJA
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2018, 09:45:35 »
Witam ponownie.
Błąd powodował brak ustawionego Państwa w kartotece.
Po zmianie na Polska bład się nie wyświetla.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: PROBLEM Z DODANIEM KLIENTA O TYM SAMYM NIPIE - FUNDACJA
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2018, 09:45:35 »