Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: 4lift w Sierpień 12, 2014, 10:33:36
-
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem forum i jeśli w złym dziale piszę ten temat proszę o przekierowanie.
Zakupiłem Subiekta NEXO wersja na 3 stanowiska.
Pierwsza instalacja (serwerowa) oraz import danych z Subiekta GT poszła bezproblemowo.
Problem zaczął się w momencie instalacji wersji klienckiej na 2 laptopach.
Instalowanie NEXO kończy się tym że wyświetla błąd serwera sql.
Po wielu rozmowach z pomocą techniczną Subiekta i poradach aby wszystko odinstalować i wyczyścić rejestr z plików sql-a które się wgryzają w system nic nie pomogło.
Tak więc mój problem jest taki że na 2 laptopach na których chcę zainstalować Nexo w wersji klienckiej podczas instalacji wyskakuje błąd serwera sql.
Jakieś porady? Ktoś ma/miał podobny problem?
-
Czy został skonfigurowany dostęp sieciowy do serwera SQL, to pierwsze co należy zrobić a nigdzie nie wspomniałeś o tym nawet słowem ?
Poza tym zamieść dokładną treść błędu, najlepiej zrzut ekranu gdyż taki opis niewiele wnosi.
Po wielu rozmowach z pomocą techniczną Subiekta i poradach aby wszystko odinstalować i wyczyścić rejestr z plików sql-a które się wgryzają w system nic nie pomogło.
Nic z tego nie rozumiem, możesz opisać dokładniej ?
No i testem też ciekaw dlaczego nie zgłosiłeś się o pomoc do przedawcy programu tylko sam się z tym męczysz ?
-
Bo sprzedawcy pewnie trzeba za pomoc zapłacić, a na forum będzie za darmochę :)
A zapory nie blokują dostępu do sql, bo to bardzo częsty przypadek.
-
wyczyścić rejestr z plików sql-a które się wgryzają w system nic nie pomogło.
jak to wyczyscic?