Forum Użytkownikow Subiekt GT

NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: Grabicak w Kwiecień 19, 2019, 09:55:07

Tytuł: Problem z łączeniem po zmianie komputera serwerowego
Wiadomość wysłana przez: Grabicak w Kwiecień 19, 2019, 09:55:07
Dzień dobry

Wymieniłem komputer na którym mam bazę subiekta i mam kłopot z łączeniem się komputerów klienckich. wywala mi komunikat o błędzie.  Dodałem wszelkie wyjątki do zapory windowasa, wyłączałem zaporę Nortona. Nic nie pomaga. Rozwiązanie jest jedno. Muszę przestrzelić komputer serwerowy i wtedy wszystko łączy się od ręki. I tak długo jak laptopki kliencie stoją w biurze - wszystko działa. Wystarczy że pojadę z komputerem do klienta - i po powrocie muszę znów przestrzelić serwerowy żeby się z nim połączyć. A jest to o tyle upierdliwe że na kompie serwerowym pracuje szefowa. Która musi na ten moment pozamykać wszystko i strzelać kompa.

Ktoś coś pomoże?
Tytuł: Odp: Problem z łączeniem po zmianie komputera serwerowego
Wiadomość wysłana przez: candy w Kwiecień 19, 2019, 10:26:44
Rozwiązanie jest jedno. Muszę przestrzelić komputer serwerowy
A po polsku?
Tytuł: Odp: Problem z łączeniem po zmianie komputera serwerowego
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Kwiecień 20, 2019, 17:32:37
albo choc po naszemu
Tytuł: Odp: Problem z łączeniem po zmianie komputera serwerowego
Wiadomość wysłana przez: fabrykant w Kwiecień 24, 2019, 16:16:54
Chodzi chyba o tzw. reset :D