Forum Użytkownikow Subiekt GT

NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: NWF w Kwiecień 28, 2016, 09:44:26

Tytuł: Problem z uruchomieniem serwera od urządzeń fiskalnych (InsERTDevicesService)
Wiadomość wysłana przez: NWF w Kwiecień 28, 2016, 09:44:26
Witam,
zauważyłem że od czasu do czasu mam jakiś problem z programem Subiekt Nexo, mianowicie usługa, która odpowiada za serwer kas/drukarek fiskalnych (prawdopodobnie: InsERTDevicesService) nie startuje.

Dziwne jest to, że w systemie (Narzędzia > Usługi) jest odpalona, jest zaznaczona jako "automatycznie" i niby działa, ale jednak czasami ma jakiś problem i ... no nie startuje. Albo muszę ręcznie ją uruchamiać, albo restart pomaga.

Przejrzałem rejestr systemu, i znalazłem następujące wskazówki:

#1
Źródło:        Service Control Manager
Identyfikator zdarzenia:7000
Opis:
Nie można uruchomić usługi InsERTDevicesService z powodu następującego błędu:
Usługa nie odpowiada na sygnał uruchomienia lub sygnał sterujący w oczekiwanym czasie.

#2
Źródło:        Service Control Manager
Identyfikator zdarzenia:7009
Opis:
Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą InsERTDevicesService.


Czy u kogoś występuje podobne zjawisko? Jak sobie z tym czymś poradzić?
Dla ciekawości:
System: Windows 10 Pro, dla testów na "czystym komputerze", zainstalowałem sobie też system, odrazu program Subiekt Nexo i też błąd wystąpił. Niestety "przy jakim" zjawisku, nie jestem w stanie powiedzieć, normalnie losowo, raz się odpala program i wszystko działa, na drugi dzień już nie działa. Na następny działa, za dwa dni - nie działa. Takie lotto.

Jakieś pomysły? :-\ 
Tytuł: Odp: Problem z uruchomieniem serwera od urządzeń fiskalnych (
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 28, 2016, 15:50:51
Zdarza się tak, jak usługa jest za wcześnie uruchamiana. Trzeba by ją opóźnić. Lub ustawić w parametrach usługi ponowne uruchamianie po błędzie.