Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: grisotto w Styczeń 13, 2017, 13:07:42
-
Podczas próby wystawienia korekty do faktury zakupu, otrzymuję komunikat "Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)".
Korekty do dokumentów sprzedaży mogę wystawiać bez problemu.
Jakieś sugestie? W SSMS zmieniłem timeout na "0", ale niestety to nie pomogło.
-
Zawsze warto spróbować odbudować indeksy w bazie, czyli odpalamy SSMS, New Query i tam:
USE Nexo_<nazwa_podmiotu>;
GO
EXEC sp_updatestats;
alternatywnie odpalamy Program serwisowy, znajdujemy nasz podmiot, prawy klik > Konserwacja bazy danych
-
Rada kolegi powyżej pomoże na 100% - miałem ten sam problem i nawet zakładałem wątek na forum w tym temacie.
-
Pomogło, bardzo dziękuję :)