Forum Użytkownikow Subiekt GT

NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: grisotto w Styczeń 13, 2017, 13:07:42

Tytuł: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
Wiadomość wysłana przez: grisotto w Styczeń 13, 2017, 13:07:42
Podczas próby wystawienia korekty do faktury zakupu, otrzymuję komunikat "Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)".

Korekty do dokumentów sprzedaży mogę wystawiać bez problemu.

Jakieś sugestie? W SSMS zmieniłem timeout na "0", ale niestety to nie pomogło.
Tytuł: Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
Wiadomość wysłana przez: ranym w Styczeń 13, 2017, 14:05:30
Zawsze warto spróbować odbudować indeksy w bazie, czyli odpalamy SSMS, New Query i tam:
USE Nexo_<nazwa_podmiotu>;
GO
EXEC sp_updatestats;

alternatywnie odpalamy Program serwisowy, znajdujemy nasz podmiot, prawy klik > Konserwacja bazy danych
Tytuł: Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
Wiadomość wysłana przez: alexx w Styczeń 13, 2017, 14:44:44
Rada kolegi powyżej pomoże na 100% - miałem ten sam problem i nawet zakładałem wątek na forum w tym temacie.
Tytuł: Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
Wiadomość wysłana przez: grisotto w Styczeń 13, 2017, 15:56:13
Pomogło, bardzo dziękuję :)