Forum Użytkownikow Subiekt GT

NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: Grabicak w Sierpień 21, 2017, 17:57:01

Tytuł: Pytania po awarii dysku twardego
Wiadomość wysłana przez: Grabicak w Sierpień 21, 2017, 17:57:01
Padł mi dysk twardy w lapku i nie miałem E-archiwizacji. Niestety. Od nowa konfiguruję subiekta. i pojawiają się pytania:

1. Jak (gdzie) ustawić numer kolejnego zamówienia? Chcę żeby numery się zaczynały od ostatniego nadanego w działającym kompie.

2. dodałem pracowników. Gdzie nadam i hasła i uprawnienia?
Tytuł: Odp: Pytania po awarii dysku twardego
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Sierpień 21, 2017, 18:17:34
Padł mi dysk twardy w lapku i nie miałem E-archiwizacji. Niestety. Od nowa konfiguruję subiekta. i pojawiają się pytania:

1. Jak (gdzie) ustawić numer kolejnego zamówienia? Chcę żeby numery się zaczynały od ostatniego nadanego w działającym kompie.

Nadaj ręcznie przy pierwszym zamówieniu lub zdefiniuj w "System->Rejestry numeracyjne".

2. dodałem pracowników. Gdzie nadam i hasła i uprawnienia?

No w tym samym co dodałeś użytkowników, na karcie użytkownika (przyciski "Zmień hasło", "Szczegółowa lista uprawnień").
Tytuł: Odp: Pytania po awarii dysku twardego
Wiadomość wysłana przez: Grabicak w Sierpień 22, 2017, 06:43:14

No w tym samym co dodałeś użytkowników, na karcie użytkownika (przyciski "Zmień hasło", "Szczegółowa lista uprawnień").
Z numerami poradziłem sobie już wcześniej ale mam nadal kłopot z pracownikami. W zakładce pracownicy nie mam możliwości zmienienia hasła ani jedna dania szczegółowych uprawnień. Może powinienem zrobić to w innej zakładce?

Wysłane z mojego ASUS_Z012DE przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Pytania po awarii dysku twardego
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Sierpień 22, 2017, 06:52:32
bo mylisz pracownikow z personelem:-)
Tytuł: Odp: Pytania po awarii dysku twardego
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Sierpień 22, 2017, 08:46:14
Szukaj w użytkownikach
Tytuł: Odp: Pytania po awarii dysku twardego
Wiadomość wysłana przez: Grabicak w Sierpień 22, 2017, 09:54:20
I wszystko jasne. Dziękuję.