Witam serdecznie,
w dniu wczorajszym na moim osiedlu był zanik prądu, kilka razy w ciągu dnia, w chwili obecnej nie mogę zrobić odczytu liczników z kas. Wygląda to tak, odczytuje paragony z kasy (standardowa procedura wygląda tak, od 1-29% łączenie z kasą - trwa błyskawicznie, od 30-50% odczytuje paragony - proces trwa trochę dłużej zwykle około 3-4 minut i od 51-100% finalizacja, dodawanie paragonu - krótka chwila) moment od 1-29% trwa błyskawicznie, następnie odczyt od 30-36% kończy się komunikatem z nie powodzeniem, "przekroczono limit czasu lub brak odpowiedzi serwera", przy czym te 6% odczytu trwa jakieś 10 minut (strasznie długo). Kasa ma połączenie, podczas odczytu co chwilę w odstępie około 45 sekund Nexo na pasku okna informuje "brak odpowiedzi" jakby zamuliło i po chwili odwiesza. Co mogło się stać? Myślę nad postawieniem nowego serwera SQL na tym komputerze i zrobić dearchiwizację (robię codziennie archiwizację), lecz czy możliwe jest żeby serwer działał a mimo to był w jakiś sposób uszkodzony by uniemożliwić odczyt z kasy?