Nexo zainstalowany na komputerze z Windows 10. Na tej samej maszynie chodzi też Subiekt GT.
Drukarki sieciowe – Brother. Drukowanie na port IP.
Drukowanie działa zarówno z systemu Windows (strony testowe oraz wydruki z Office) jak i z programu Subiekt GT.
Nie da się wydrukować z Nexo. Ani bezpośrednio z tej maszyny, ani przez Pulpit Zdalny ani też z innego komputera na którym uruchomiony jest NEXO pracujący na serwerze SQL na pierwszej maszynie.
Nie działa ani drukarka lokalna, ani też przekierowana sesja.
Sprawdzałem wszystkie możliwe konfiguracje.
Powtórzę, że na tej samej maszynie, na tej samej drukarce Subiekt GT drukuje bez problemu.
Po tym jak straciłem parę godzin na walkę z drukarkami (reinstalację sterowników, próby wydruku na różne sposoby, zmiany portów, udostępnianie drukarek) szukając rozwiązania które umożliwi pracę w firmie napisałem do helpdesku Insertu.
Odpowiedź:
Dzień dobry,
Niestety pojawia się problem z wydrukami i nad rozwiązaniem intensywnie pracujemy. Do czasu rozwiązania problemu pozostaje zapis do pdf i wydruk takiego pdf.
Nie wiem - czy śmiać się czy płakać...
Program sprzedażowy który... nie drukuje faktur.
Miał ktoś podobny problem ?
Jakaś sugestia w jaki sposób można umożliwić pracę w firmie ?
Drukarka po USB / Przekierowania / Konkretny model drukarki / Praca w trybie zgodności / Inne ?
PiVi