Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: kopytt91 w Październik 04, 2016, 10:56:21
-
Witam serdecznie :)
Mam straszny problem , tak mi się wydaje.
Używam Subiekt NEXO
Chciałem dzisiaj wystawić fakturę na osobę fizyczną i ......faktura się wydrukowała a paragon nie.
Wyskakuje , że jest błąd komunikacji z serwerem :'( :'( :'(
Dzwoniłem do serwisu od kas i sprawdzili zdalnie , że połączenie z kasą jest dobre więc wina musi być po stronie programu i nie mam pojęcia co może być.
Wcześniej drukowały się paragony normalnie i nagle nic .
Proszę o pomoc
-
Dlaczego nie zadzwoniłeś od razu do serwisu od programu, który zwykle zna się na urządzeniach fiskalnych ? Paragony się fiskalizują, czy jest tylko problem z fakturami ?
-
Dzwoniłem do firmy która sprzedała mi drukarkę fiskalna i program. Powiedzieli mi po zdalnej obsłudze , ze konfiguracja jest Ok i problem po stronie komputera powinien być
-
Ktoś sprzedał ci program i mówi że to jego wina i do widzenia???
-
Ja też nie rozumiem, zostawili Ciebie z problemem i masz sam sobie poradzić ? Poza tym:
- nie odpowiedziałeś na moje pytanie
- zamieść zrzut ekranu z oknem wydrukiem dokumentu
- zamieść zrzut ekranu z rejestrem zdarzeń drukarki
- czy SUZ nawiązuje połączenie z drukarką, jeśli nie zamieść zrzut z błędem
-
Ktoś sprzedał ci program i mówi że to jego wina i do widzenia???
Ktoś powiedział, że to nie wina programu tylko komputera, i dopiero potem było do widzenia ;D
-
No tak.
Na dodatek na 99,9% nie miał racji
-
Zadzwoniłem od razu do firmy która obsługuje moja drukarkę i to oni udzielili ki takiej odpowiedzi.
Paragony się nie fiskalizują i nie drukują.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Tez mi sie wydaje se to jakiś problem z konfiguracją bo wcześniej sie drukowały normalnie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Tez mi sie wydaje se to jakiś problem z konfiguracją bo wcześniej sie drukowały normalnie.
Czy zamierzasz odpowiedzieć na zadane pytania ?
-
Dlaczego nie zadzwoniłeś od razu do serwisu od programu, który zwykle zna się na urządzeniach fiskalnych ? Paragony się fiskalizują, czy jest tylko problem z fakturami ?
Zadzwoniłem od razu do serwisu od programów ( tego który sorzedał mi oprogramowanie i kase) i po tej rozmowie napisałem tutaj.
-
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161004/687d703797b37195ee856ebb7021a979.jpg)
Takie cos sie wyświetla
-
Przeczytaj co napisałem i się zastosuj lub odezwij się do kogoś kto się zna na programie, a nie tylko je sprzedaje bo jak widzisz to dwie zupełnie różne kwestie.
-
Ok. w takim razie dziękuje za pomoc.
Jeżeli bym się znał na programie to bym nie pisał o porady.
-
Gdybym posiadał szklaną kulę to może pomógłbym bardziej, ale jej nie posiadam, a Ty nie raczysz zadać sobie odrobiny trudu, aby sobie pomóc i opisać swój problem. Jeśli tylko zdecydujesz się skorzystać z moich porad to na pewno rozwiążesz swój problem, to jest dziecinnie proste.
-
Dobrze. Pragnę skorzystać porady która mi pomoże w rozwiązaniu problemu
Kasa nie drukuje paragonu przy wystawianiu faktury.
Proszę o info co podać żeby było wiadomo cos więcej o tej awarii.
Komunikat po lewej str.
"Wystąpił błąd komunikacji z serwisem"
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161014/7a47812f1035cf629e9ec66160da5403.jpg)(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161014/29b50486736e79994c6d1838c2fb6e6f.jpg)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Używaj opcji "modyfikuj", bo robi się śmietnik
-
Proszę o info co podać żeby było wiadomo cos więcej o tej awarii.
Wszystko już napisałem, wystarczyło przeczytać, nie było tego przecież dużo:
Paragony się fiskalizują, czy jest tylko problem z fakturami ?
Poza tym:
- nie odpowiedziałeś na moje pytanie
- zamieść zrzut ekranu z oknem wydrukiem dokumentu
- zamieść zrzut ekranu z rejestrem zdarzeń drukarki
- czy SUZ nawiązuje połączenie z drukarką, jeśli nie zamieść zrzut z błędem
-
Mam straszny problem
Minęło 10 dni, a kopytt91 jeszcze nie zdążył podać kompletu danych, nie mówiąc o znalezieniu kogoś kto to po prostu zrobi.
Jakoś nie wydaje mi się zeby to był straszny problem ;)
-
No niestety nie mam pojęcia o tym haha.
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161018/c8cb084b6e292c3e1ae82461103779dc.jpg)
Proszę napisz gdzie jest rejestr zdarzeń drukarki
-
dzięki za pomoc.
Sprawa była prosta i jakoś dałem rade sam to rozwiązać.
Pozdrowienia
-
dzięki za pomoc.
Sprawa była prosta i jakoś dałem rade sam to rozwiązać.
Pozdrowienia
No to może podzielisz się doświadczeniami?
-
Nie chciał się podzielić problemem, a podzieli się rozwiązaniem?
-
Z chęcią napiszę co się stało.
Próbowałem się tu dowiedzieć od czego zacząć naprawianie mojego problemu i w sumie nikt nie mógł mi łopatologicznie jak człowiekowi, który się nie zna na tym , wytłumaczyć od czego mam zacząć i jak to robić. Ja nie znam się na tym i nie wiem gdzie czego szukać.
Nie wiem jakim cudem ale okazało się że port USB pod który była podłączona drukarka był ustawiony na USB5 a nie mam tylu portów.
Gdzieś w programie znalazłem coś takiego Urządzenia -> prawym guzikiem na drukarkę fiskalną -> operacje -> Uruchom aplikację administracyjną serwera urządzeń zewnętrznych .
Otwiera się program
Zakładka urządzenia i tam właśnie można ustawić parametry i porty.
W menadżer urządzeń mojego komputera sprawdziłem pod jakim portem podłączona jest drukarka i wpisałem taki port.
Kasa działa :D :D :D znaczy drukuje.
p.s. nie każdy zna się na informatyce , obsłudze programów, konfiguracji ich , itd.
Tłumaczcie nie którym ( JA) jak krowie na rowie krok po kroku.
Pozdrawiam serdecznie i z chęcią się podzieliłem moim przypadkiem.
Mam nadzieje , że komuś przydadzą się wskazówki jakie tu napisałem
Napiszę za trochę z innym problemem :D
Pozdrawiam Piotr
-
Próbowałem się tu dowiedzieć od czego zacząć naprawianie mojego problemu i w sumie nikt nie mógł mi łopatologicznie jak człowiekowi, który się nie zna na tym , wytłumaczyć od czego mam zacząć i jak to robić. Ja nie znam się na tym i nie wiem gdzie czego szukać.
p.s. nie każdy zna się na informatyce , obsłudze programów, konfiguracji ich , itd.
Tłumaczcie nie którym ( JA) jak krowie na rowie krok po kroku.
To wytłumacz mi "jak krowie na rowie krok po kroku", jaką wiedzę informatyczną (lub inną) trzeba mieć, aby odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytanie:
Paragony się fiskalizują, czy jest tylko problem z fakturami ?
-
Odpowiadałem na to pytanie na poprzedniej stronie .
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 04, 2016, 19:00:31 »
"Paragony się nie fiskalizują i nie drukują. "
-
Zadzwoniłem od razu do firmy która obsługuje moja drukarkę i to oni udzielili ki takiej odpowiedzi.
Paragony się nie fiskalizują i nie drukują.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ok, można powiedzieć, że mój błąd, gdyż nie zauważyłem tej odpowiedzi #7, ale mogłeś przecież napisać, że to ja nie czytam Twoich odpowiedzi i zacytować swoją odpowiedź, wtedy wszystko potoczyłoby się inaczej.
-
Ja myślałem ze cos zle pisze albo nie rozumie o co kaman. Haha
Spoko stres kontrolowany jest zdrowy haha.
Mam jeszcze jeden problem bo mi faktur nie drukuje tylko po zapisaniu na pulpit. Prosto z programu nie chce drukować a przeinstalowywalem drukarkę
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk