Nie rozważałeś np sytuacji że na FS klient dostaje przelew a domyślnie ma gotówkę ( pobranie )
Ponowne otwarcie i zamknięcie dokumentu powoduje wstawienie domyślnej gotówki.
Nie, nie rozważyłem, gdyż to ewidentny błąd programu, który być może kiedyś występował i zapewne szybko został poprawiony (osobiście go nie pamiętam, a teraz go nie powtarzam).
Poza tym nie rozumiem co masz na myśli pisząc o "otwarciu i zamknięciu dokumentu" - przecież w nexo domyślny tryb otwierania dokumentu do podgląd, aby przejść do edycji trzeba świadomie wybrać operację edycji lub wykonać dodatkową operację, aby przejść z podglądu do edycji - trzeba się więc dość mocno postarać, aby poprawić dokument.
A co do zniknięcia dokumentu już nie potrafisz wyjaśnić a taki prosty sposób jak przeglądanie PDF wystarczy.
Dlatego szukanie czegokolwiek w bazie nie ma sensu. Tam zawsze jest ostatnia wersja.
Znowu nie rozumiem o czym piszesz, niczego nie próbowałem wyjaśniać, więc na jakiej podstawie twierdzisz, że czegoś nie potrafię ?
Co niby da Ci to przeglądanie PDF'ów, przed czym się zabezpieczysz, a przed czym nie pozwalając na wykonywanie dowolnych operacji na dokumentach ? Największe zagrożenie to dopuszczenie do sytuacji, w której klient będzie posiadał inną wersję dokumentu niż Ty - jak to zweryfikujesz na podstawie samych kilku wersji wydruku ? Pomijam już czas poświęcany na takie samo przeglądanie dokumentów oraz to, że jak rozumiem piszesz o czymś, czego jeszcze nie uruchomiłeś i nie sprawdziłeś w praktyce ?
Jeśli chcesz iść dalej w tym kierunku to rozważ wykorzystanie biblioteki dokumentów - dokumenty nie są nadpisywane, są dodawane kolejne wydruki.
Chyba znasz taki film pt. " O JEDEN ENTER ZA DALEKO "
No chyba że TOBIE nigdy nie zdarzyła się żadna wpadka. Pogratulować dyscypliny
Staraj się pisać zdecydowanie precyzyjniej... Nie wiem co masz na myśli pisząc "żadna wpadka" ? Opisywane przypadki usunięcia dokumentu czy posiadanie innej wersji dokumentu niż klient akurat mi się nie przydarzyły, ale nie zarzekam się, że tak się nie stanie, jednak są na to małe szanse, gdyż mamy swoje procedury... Miałem na przykład problemy z przeoczonymi płatnościami dla dostawców czy kompletacją dokumentów dla księgowej, ale zmieniłem procedury i "wpadki" przestały się zdarzać, jakoś już sobie nie przypominam ostatniej.
Jak wspominałem piszę z doświadczenia, a Ty zrobisz jak uważasz, powodzenia.