Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Subiekt NEXO => Wątek zaczęty przez: haxer w Lipiec 06, 2016, 09:21:23
-
Witam, czy działają wam wiadomości SMS? Ja aktywowałem pakiet testowy zaktualizowałem licencje i jest napisane:
Brak informacji o taryfie. Zaloguj się do konta klienta i zaktualizuj informacje licencyjne.
Ten błąd wyskakuje tylko u mnie czy po prostu jeszcze nie aktywowali do końca tej funkcji?
-
A jaki masz pakiet jak rozwiniesz usługę SMS w swoim koncie?
U mnie usługa działa poprawnie.
-
Taryfa
PRO
Data wygaśnięcia
2016-08-15 (40 dni)
Stan pakietu SMS
5
Być może po prostu trzeba od razu kupić pełen pakiet a nie korzystać z testowego
-
U mnie na pakiecie startowym działa.
Aktualizacja danych licencyjnych przechodzi poprawnie?
-
tak, dokonywałem jej zarówno automatycznie jak i z pliku i nic to nie zmienia
-
Nie ma to jak infolinia, byłem przez 25 min 4 w kolejce a potem byłem 5. Widać jak insert sortuje użytkowników na tych z telekonsultantem i tych bez ...
-
A po co w ogóle dzwoniłeś nie posiadając usługi telekonsultanta ?
-
By móc ponarzekać?