Autor Wątek: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)  (Przeczytany 4239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grisotto

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Zawsze ostatnia aktualna
Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
« dnia: Styczeń 13, 2017, 13:07:42 »
Podczas próby wystawienia korekty do faktury zakupu, otrzymuję komunikat "Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)".

Korekty do dokumentów sprzedaży mogę wystawiać bez problemu.

Jakieś sugestie? W SSMS zmieniłem timeout na "0", ale niestety to nie pomogło.

Offline ranym

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja +18/-0
  • Wersja programu: nexo pro
Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2017, 14:05:30 »
Zawsze warto spróbować odbudować indeksy w bazie, czyli odpalamy SSMS, New Query i tam:
USE Nexo_<nazwa_podmiotu>;
GO
EXEC sp_updatestats;

alternatywnie odpalamy Program serwisowy, znajdujemy nasz podmiot, prawy klik > Konserwacja bazy danych
Pozdrawiam
Aleksander

Offline alexx

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Nexo_Pro
Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2017, 14:44:44 »
Rada kolegi powyżej pomoże na 100% - miałem ten sam problem i nawet zakładałem wątek na forum w tym temacie.

Offline grisotto

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Zawsze ostatnia aktualna
Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2017, 15:56:13 »
Pomogło, bardzo dziękuję :)

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2017, 15:56:13 »