Autor Wątek: Zarezerwowany asortyment  (Przeczytany 3040 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PiotrP

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Zarezerwowany asortyment
« dnia: Marzec 06, 2017, 12:28:20 »
Dzień dobry
mam nietypową sytuacje: w zakładce asortyment mam wszystkie towary, jeden z towarów ma stan dodatni ale też jest częściowo zarezerwowany- niby wszystko normalne, jednak włączając informator asortymentu i zakładkę sprzedaż nie mam żadnego dokumentu ze statusem innym niż wydany towar. Gdzie i w jaki sposób szukać "błędnego" dokumentu?

Offline ranym

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja +18/-0
  • Wersja programu: nexo pro
Odp: Zarezerwowany asortyment
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2017, 19:04:32 »
W załączniku prosty raport w którym można sprawdzić istniejące rezerwacje. Może to coś pomoże.
Zaimportować oczywiście trzeba w module Raporty (Operacje>Importuj z pliku), zapisać i uruchomić.
Pozdrawiam
Aleksander

Offline PiotrP

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Odp: Zarezerwowany asortyment
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 07, 2017, 09:32:44 »
Dzięki wielkie! Znalazła się WZ niby status wydany ale coś z nią było nie tak Jak skasowałem ją i wystawiłem na nowo stan jest dobry
Pozdrawiam
Piotr

Offline CR

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.64 HF1
Odp: Zarezerwowany asortyment
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 05, 2023, 14:55:01 »
Dzień dobry, również mam kilka produktów ze stanem dodatnim, ale w rezerwacji. Niestety nie mogę znaleźć dokumentu z tą rezerwacją. Po wgraniu pliku z raportem od ranym wyskakuje błąd (screen w załączniku). Czy taki raport rezerwacji można wygenerować w inny sposób? Ewentualnie czy ktoś ma może działający plik z raportem?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zarezerwowany asortyment
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 05, 2023, 14:55:01 »