Autor Wątek: Zdalne fiskalizowanie paragonów  (Przeczytany 2404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mcgarncaz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.42
Zdalne fiskalizowanie paragonów
« dnia: Maj 23, 2017, 14:10:38 »
Witam,

mam problem z dodaniem urządzenia zewnętrznego do Insert Nexo.
Mam 2 lokalizacje A i B połączone mostem VPN.
Lokalizacja A:
adresacja 192.168.1.0/24 adres serwera SQL 192.168.1.2 windows server 2012 R2
Komputery klienckie adresy 192.168.1.101 i 192.168.1.102  win 10

Lokalizacja B:
adresacja 192.168.2.0/24
Komputery klienckie adresy 192.168.2.101 i 192.168.2.102 win 10
2 drukarki fiskalne podłączone do tych komputerów.

W tej chwili komputery z lokalizacji B łączą się do serwera jako klienci bazy SQL i wszystko działa poprawnie. Jednak nie zadowala nas szybkość realizowania transakcji.
Chcieliśmy spróbować zrobić połączenie do serwera przez zdalny pulpit i fiskalizacje z serwera na drukarkach w lokalizacji B.

Zgodnie z tym co dowiedziałem się w pomocy technicznej i na forum, należy dodać drukarki z lokacji B jako urządzenia zewnętrzne do serwera. W tym momencie pojawia się problem ponieważ serwer nie znajduje drukarek. Próbowałem też wpisać ip komputera z drukarką, próbowałem zmieniać porty komunikacyjne i nic. Próbowałem też wyłączyć zaporę Windows i na serwerze i na komputerach klienckich.
Wydaje mi się że nie jest to problem z siecią ponieważ mogę się komunikować między lokacjami.

Problem dotyczy Insert NEXO 15.0.1

Proszę o pomoc. Czy ktoś miał już podobny problem??

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17078
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zdalne fiskalizowanie paragonów
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2017, 20:40:57 »
Wydaje mi się że nie jest to problem z siecią ponieważ mogę się komunikować między lokacjami.

Wystarczy zrobić prosty test i spróbować się połączyć z jednego komputera do SUZ'a na drugim komputerze w lokalizacji B - będziesz miał odpowiedź czy problem leży w konfiguracji komputera w lokalizacji B czy jednak sieci (połączenia VPN).

Czy ktoś miał już podobny problem??

To tylko i aż połączenie sieciowe, jeśli zostanie zapewnione to program zadziała.
Daniel, Białystok.

Offline m.sinczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo
Odp: Zdalne fiskalizowanie paragonów
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 06, 2017, 09:32:01 »
Witam, czy kolega Mcgarncarz rozwiązał problem ?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zdalne fiskalizowanie paragonów
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 06, 2017, 09:32:01 »